دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درخشش تیم‌های رزمی واحد بین‌الملل کیش/ کسب 6 مدال از سوی شش ورزشکار

واحد بین‌الملل کیش با ۲ ورزشکار در رشته تکواندو و ۴ ورزشکار در رشته ووشو در مسابقات دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان هرمزگان شرکت کرد و با کسب ۴ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز از سوی هر ۶ ورزشکار، حداکثر نتیجه مطلوب را از این مسابقات کسب کرد.
کد خبر : 66293

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در رشته تکواندو سید عباس علی‌نژاد (-۶۸ کیلوگرم) و محمد محرمی (+۸۷ کیلوگرم) با نمایشی خیره کننده موفق به شکست حریفان خود از شهرهای بندرعباس، میناب و جزیره هرمز شده و هر دو نشان طلا این دوره رقابت‌ها و سهمیه مسابقات کشوری را کسب کردند. در مجموع نیز تیم واحد بین الملل کیش موفق به کسب مقام سوم تیمی شد.


در رشته ووشو نیز مجتبی خرسند (-۸۵ کیلوگرم) و سید میثم ابراهیمی پاکزاد (-۷۵ کیلوگرم) هر دو موفق به شکست حریفان و کسب نشان طلا و سهمیه مسابقات کشوری شدند.


ایمان یونس‌پور (-۸۰ کیلوگرم) و محمد مهدی سلجوقی‌نژاد (-۷۰ کیلوگرم) نیز به ترتیب به نشان‌های نقره و برنز در اوزان خود دست یافتند. در مجموع نیز تیم واحد بین الملل کیش مجددا موفق به کسب مقام سوم تیمی شد.


تیم واحد بین‌الملل کیش با ۶ ورزشکار و به سرپرستی سید سینا حسینی از ۱۵ بهمن سال جاری راهی شهر بندرعباس میزبان مسابقات استان هرمزگان شده بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب