دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1394 - 11:26
در جلسه علنی شورای شهر تهران؛

دنیامالی: موضوع کارواش بلوار دریا نباید دستاویز بدخواهان کشور شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به حادثه درگیری کارواش بلوار دریا گفت: ما نباید اجازه دهیم کسانی که می‌خواهند سر به تن نظام نباشد از این موضوع به عنوان دستاویزی استفاده کنند.
کد خبر : 66288

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر در تذکرات پیش از دستور خود با اشاره به جلسه روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار کرد: ما باید از نکات ارزشمند صحبت‌های ایشان استفاده کنیم تا نگاه مقام معظم رهبری عملیاتی شود. ایشان نگاه ویژه‌ای به تولیدات داخل کشور دارند. در واقع ما باید از رهنمودهای مقام معظم رهبری در آستانه 22 بهمن و همچنین انتخابات استفاده کنیم تا شاهد حضور با عزت مردم در صحنه باشیم.


وی با اشاره به فیلم منتشر شده از حادثه درگیری مأموران شهرداری تهران با کارگران کارواش واقع شده در بلوار دریا اضافه کرد: اگر موضوعی مطرح شود که دشمنان از آن سوء استفاده کنند نباید به آن دامن زده شود با شناختی که من از هیئت امنای مسجد دارم کسی راضی نمی‌شود که اینگونه مسائل، مشکلاتی را برای نظام به وجود آورد. شهرداری تهران دستورات لازم را برای بررسی این اتفاق داده است اما ما نباید اجازه دهیم کسانی که می‌خواهند سر به تن نظام نباشد از این مشکلات سوء استفاده کنند.


دنیامالی ادامه داد: مشکلی در قسمتی از شهر به وجود آمده که باید به آن رسیدگی شود اما ما نباید اجازه دهیم این موضوع دستاویزی شود تا دیگران بتوانند از آن علیه ما استفاده کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته