دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1401 - 09:27

نمایش مطمئن مدافعان آمریکا در جدال با اروگوئه

تیم ملی فوتبال آمریکا در دیدار با اروگوئه نمایشی بهتر از مکزیک ارائه کرد تا نشان دهد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقیب آسانی برای تیم‌های همگروهش نیست.
کد خبر : 662786
تیم ملی فوتبال آمریکا اروگوئه دیگو گودین

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال آمریکا با ارائه دفاعی مستحکم در ۹۰ دقیقه بازی با اروگوئه، ۵ برد پیاپی نماینده قدرتمند آمریکای جنوبی را قطع کرد و در کانزاس سیتی به تساوی صفر بر صفر دست یافت.


نشریه (Marca) اعلام کرد اروگوئه به تازگی مکزیک را که رقیب مستقیم آمریکا در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود را ۳ بر ۰ شکست داد، بنابراین انتظار می‌رفت یک بازی باز و با گل انجام شود، اما تیم «ستاره‌ها و راه‌راه‌ها» (لقب آمریکا) می‌دانست چگونه بازی خود را انجام دهد و در خاک خود بدون شکست باقی بماند. ایالات متحده از سال ۲۰۱۹ تاکنون با مفهوم شکست در خانه بیگانه است.


گرگ برهالتر سرمربی آمریکا دیدار را با بازیکنانی مانند یدلین، زیمرمن، مک کنی، وه و پولیشیچ را شروع کرد. از سوی دیگر، دیگو آلونسو تنها با دو مرد از تیم اصلی خود شروع کرد موسلرا و گودین. در نیمه دوم وچینو، والورده و کاوانی وارد زمین شدند و کاوانی در دقیقه ۹۰ یک گل واضح را از دست داد. اروگوئه به تور کونکاکاف خود ادامه خواهد داد، بازی بعدی آنها یک بازی دوستانه مقابل جامائیکا خواهد بود و ایالات متحده در لیگ ملت‌های کونکاکاف بازی خواهد کرد.


تیم ملی آمریکا می‌داند در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با انگلیس، ایران و ولز بازی دارد و تمامی این مسابقات سختی‌های خاص خود را به همراه دارد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته