دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1401 - 00:00

مهدوی کیا: به برد مقابل ترکمنستان احتیاج داریم

سرمربی تیم امید ایران درباره آخرین وضعیت تیم امید پیش از بازی فردا با ترکمنستان گفت: بازی فردا برای ما بازی مهمی است و با توجه به تساوی در بازی اول مقابل قطر شدیدا به برد در بازی فردا احتیاج داریم.
کد خبر : 662547
مهدی مهدوی‌کیا



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، گفت‌وگو با مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید ایران درباره آخرین وضعیت تیم امید پیش از بازی فردا با ترکمنستان گفت: بازی فردا برای ما بازی مهمی است و با توجه به تساوی در بازی اول مقابل قطر شدیداً به برد در بازی فردا احتیاج داریم.


مهدوی کیا با اشاره به اینکه ترکمنستان تیم خوبی است و خوب دفاع می‌کند اظهار کرد: تیم‌های ایران، ژاپن و ازبکستان جوان‌ترین تیم‌های رقابت‌ها هستند.


وی افزود: ما آینده‌نگری کردیم و با بازیکنان دو سال کوچک‌تر از دیگر تیم‌ها به مسابقات آمدیم تا همین تیم را به رقابت‌های مقدماتی المپیک پاریس ببریم


سرمربی تیم امید خاطر نشان کرد: برای من راحت بود که با منتخب بازیکنان زیر ۲۳ سال لیگ برتر به ازبکستان می‌آمدم و اینجا به دنبال قهرمانی بودم اما تبعات این کار را پذیرفتم تا تجربه بازیکنان زیر ۲۱ سالی که حالا در تاشکند حضور دارند افزایش پیدا کند و در بازی‌های مقدماتی المپیک بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.


مهدوی کیا درباره اردوی عراق گفت: هرچند در شرایط آب و هوایی بدی به بغداد رفتیم اما چاره‌ای نداشتیم چون باید بازی دوستانه بین‌المللی در شرایط حضور تماشاگران را تجربه می‌کردیم ولی در کل دو بازی مقابل عراق خوب بود چون نقاط ضعف و قوت تیم را شناختیم.


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب