دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1394 - 10:35

دعوت ۴ تنیسور به اردوی تیم ملی بزرگسالان/ حذف نمایندگان ترکیه و پاکستان توسط تنیسورهای ایرانی

نخستین روز رقابت‌های بین المللی تنیس جوانان که در جزیره کیش در حال برگزاری است با پیروزی نمایندگان کشورمان آغاز شد.
کد خبر : 66252

به گزارش گروه ورزشی آنا، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس جوانان (جونیور) در سال ۲۰۱۶، از روز گذشته به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش آغاز شد و تنیسورهای ایرانی و خارجی حاضر در بازی‌ها به مصاف حریفان خود رفتند.


در جدول اصلی پسران ۴۸ تنیسور از کشورهای ایران، نروژ، ترکیه، انگلیس، ایتالیا، هند، ازبکستان، امارات، تاجیکستان، مصر، پاکستان و اردن حضور دارند که از این تعداد ۲۲ تنیسور ایرانی موفق به شکست حریفان خود شدند.


از بین بازیکنان ایرانی، احسان بارونی و امیرسینا صالح با حذف نمایندگان ترکیه و پاکستان، به همراه تنیسورهایی از نروژ، ترکیه، انگلیس، ایتالیا، هند، ازبکستان، امارات ، بحرین، تاجیکستان، مصر ، اردن و سایر نمایندگان کشورمان جواز حضور در راند بعدی بازی‌ها را بدست آوردند .


همچنین در بخش دختران ۲۹ تنیسور از کشورهای ایران، ژاپن، اکوادور، ترکیه، آلمان، کرواسی، روسیه، هند و اندونزی، حضور دارند که غزل پاک باطن، هلیا غفرانی، صدف صادق وزیری، هانا طهماسبی و آرتا فریدی به همراه تنیسورهایی از ژاپن، اکوادور، آلمان و انگلیس به مرحله بعدی بازی ها راه یافتند.


این رقابت ها امروز (۲۰ بهمن ماه) با انجام ۵۱ بازی در بخش دختران و پسران پیگیری می شود.


دعوت ۴ تنیسور به اردوی تیم ملی بزرگسالان


همچنین سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در رقابت های گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه از ۲۴ بهمن ماه آغاز می شود که سعید احمدوند سرمربی تیم ملی ۴ تنیسور را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، محسن حسین زاده و معین محمدی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که تمرینات خود را به مدت یک ماه در مجموعه ورزشی استقلال پیگیری می کنند. با پایان رقابت های بین المللی جوانان در کیش، تنیسورهای برتر نیز به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.


رقابت‌های دیویس کاپ اواخر تیرماه سال آینده با حضور تیم‌های سقوط کننده از گروه ۲ (ایران و لبنان)، تیم های حاضر در گروه ۳ (ترکمنستان، هنگ کنگ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه ۴ (جزایر پاسیفیک و سنگاپور ) به مدت یک هفته برگزار می شود.


در پایان این رقابت‌ها تنها دو تیم برتر جواز حضور در گروه دوم آسیا و اقیانوسیه را بدست می آورند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته