دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1401 - 19:37
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش مطرح کرد؛

توسعه روزافزون قدرت نیروی دریایی ارتش با بهره‌گیری از دانش روز

امیر دریادار کاویانی با اشاره به توانمندی‌های عملیاتی نیروی دریایی ارتش، گفت: نیروی دریایی ارتش در حال توسعه روزافزون توان خود در حوزه‌های مختلف با بهره‌گیری از دانش روز است.
کد خبر : 662386
111



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت توسعه قدرت دریایی، اظهار داشت: مطابق با دستور فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) نیروی دریایی ارتش در حال توسعه روزافزون توان خود در حوزه‌های مختلف تجهیزاتی و مأموریتی است و در این رابطه نیز از دانش و فناوری روز بهره می‌گیرد.


وی در این رابطه، گفت: امروز افتخار ما این است که تدابیر فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) در نیروی دریایی به‌عنوان یک فرمان، ساری و جاری است.


جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره توانمندی این نیرو در حفظ منافع کشور، عنوان کرد: نیروی دریایی همواره در راستای تأمین خطوط مواصلاتی جمهوری اسلامی و دفاع از منابع و منافع کشور در عرصه دریاها با اقتدار گام برداشته است و هر دشمنی که بخواهد در این حوزه تعرضی داشته باشد، با اقدامی قاطع و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.


امیردریادار کاویانی با بیان اینکه مقابله با دزدی دریایی یکی از مأموریت های نیروی دریایی ارتش در پهنه آب‌های آزاد و بین‌المللی است، افزود: با حضور سربازان ولایتمدار نیروی دریایی ارتش، امروز پدیده دزدی دریایی در شمال اقیانوس هند به ندرت اتفاق می‌افتد و نیروهای خدوم و سلحشور نیروی دریایی ارتش آماده اجرای مأموریت‌های محوله در حفظ و حراست از نفتکش‌ها و منافع مادی و معنوی کشور در عرصه آب‌های آزاد و بین‌المللی هستند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته