دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1394 - 09:35

با دو طلا و یک نقره از هلند/ ملی‌پوشان شیرجه به ایران بازگشتند

تیم ملی شیرجه ایران پس از کسب دو مدال طلا و یک نقره از جام بین‌المللی شیرجه سِنِت (آیندهوون) بامداد امروز به کشور بازگشت.
کد خبر : 66230

به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم ملی شیرجه ایران متشکل از حمید کریمی، شهنام نظرپور و مجتبی ولی‌پور زیر نظر غلامرضا خیبری‌نژاد پس از موفقیت در جام شیرجه آیندهوون هلند تحت عنوان «جام شیرجه سِنِت» ساعت 00:30 بامداد امروز (سه شنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد تهران شد.


ملی‌پوشان ایران در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند و موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره شدند، مسابقاتی که از آن به عنوان بزرگترین رویداد بین المللی شیرجه اروپا هم یاد می شود و امسال با حضور 226 ورزشکار از 18 کشور در قالب 36 تیم از چهارم تا هفتم فوریه 2016 (15 تا 18 بهمن 1394) برگزار شد. حمید کریمی و مجتبی ولیپور در ماده سه متر هماهنگ دو نفره و شهنام نظرپور در سکوی 10 متر دو طلای ایران را بدست آوردند و مجتبی ولی‌پور با شیرجه از تخته یک متر مدال نقره را با خود به کشور آورد.


هدف کادر فنی از حضور در این مسابقات، کسب آمادگی حداکثری ورزشکاران و محک زدن میزان آمادگی و انتخاب نفرات شایسته برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک در شهر ریودوژانیرو بود. شیرجه روهای منتخب ایران برای حضور در مسابقات انتخابی سه‌شنبه (27 بهمن 1394) تهران را به مقصد ریو ترک می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته