دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نادعلی: مردم به محله خود تعلق‌خاطر و تعصبی ندارند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز ما در مدیریت شهری، عدم تعلق شهروندان به شمار می‌رود، اذعان کرد: ما در شورای شهر و شهرداری، به دنبال هویت‌سازی برای شهر تهران هستیم. مردم ما به محله خود تعلق‌خاطر و تعصبی ندارند.
کد خبر : 662253
علیرضا نادعلی شهرستانکی عضو شورای شهر تهران



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تعلق‌خاطر و تعصب شهروندان به شهر و محلات کم شده است، اظهار کرد: در مدیریت شهری تهران به دنبال هویت‌سازی هستیم.


نادعلی در جلسه شورای معاونین منطقه ۵ با بیان اینکه مدیریت شهری نیازهای در لحظه مردم را پوشش می‌دهد، اظهار کرد: شهرداری با سایر نهادها و ارگان‌ها بسیار متفاوت است و کار آن بسیار فرسایشی و سنگین به شمار می‌رود و توقعات شهروندان نیز از شهرداری تهران بالا است.


سخنگوی شورای شهر همچنین با اشاره به لزوم توجه به شورایاری محلات گفت: در این حوزه منع قانونی ایجاد شده است اما این به معنای استفاده نکردن از ظرفیت‌های مردمی نیست بلکه ما به دنبال مردمی سازی محلات هستیم.


نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: به‌طورقطع ایفای نقش توسط مردم ادامه پیدا می‌کند و شورایاری‌ها نگاه نظارتی بر شهرداری خواهند داشت و موضوع فعالیت‌ شورایاری‌ها اصلاح خواهد شد.


وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های شهرداری هویت‌سازی برای تهران است، گفت: هویت ایرانی، اسلامی و هویت انقلابی سه بخش هویتی کشور هستند و در تهران و محلات نیز باید هویت را مجدد احیا کنیم.


عضو شورای شهر تهران با اشاره به رویکرد مسجد محوری گفت : این موضوع پایه فرهنگ‌سازی است و باید سیاست‌های مدیریت شهری در تمامی محلات ایجاد شود.


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز ما در مدیریت شهری، عدم تعلق شهروندان به شمار می‌رود، اذعان کرد: ما در شورای شهر و شهرداری، به دنبال هویت‌سازی برای شهر تهران هستیم. مردم ما به محله خود تعلق‌خاطر و تعصبی ندارند و ما این هویت‌ساز را در دو بعد خانواده محوری و مسجدمحوری پیگیری می‌کنیم.


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته