دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1401 - 14:52

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور در زمینه های مختلف

در زندگی های پرکار و پر مشغله امروزی خرید از فروشگاه اینترنتی، یکی از بهترین راهکارها برای صرفه جویی در هزینه و زمان است. از طرفی فراگیری خرید اینترنتی باعث شده که مردم بتوانند حتی از شهرهای کوچک و دور از مراکز خرید بزرگ، به انواع کالاها با رنج قیمت و کیفیت های مختلفی دسترسی داشته باشند.
کد خبر : 662194
image-20220601144309-1.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا در زندگی های پرکار و پر مشغله امروزی خرید از فروشگاه اینترنتی، یکی از بهترین راهکارها برای صرفه جویی در هزینه و زمان است. از طرفی فراگیری خرید اینترنتی باعث شده که مردم بتوانند حتی از شهرهای کوچک و دور از مراکز خرید بزرگ، به انواع کالاها با رنج قیمت و کیفیت های مختلفی دسترسی داشته باشند. در این مطلب به معرفی 7 مورد از معتبرترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور خواهیم پرداخت، به طوری که در بتوانید در هر یک از زمینه های خرید پوشاک، لوازم تکنولوژی و دیجیتال و لوازم آرایشی و بهداشتی چند گزینه برای خرید داشته باشید.


برای آشنایی با 7 مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی در ایران این مطلب را تا انتها دنبال کنید.


7 مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور


در این قسمت به معرفی 7 فروشگاه اینترنتی معتبر در ایران خواهیم پرداخت. این فروشگاه ها از زمینه های کاری مختلفی انتخاب شده اند تا در هر خرید آنلاین با فروشگاهی معتبر آشنا شوید.


در حوزه مد و پوشاک به معرفی دایان شاپ و مدیسه پرداخته ایم. در حوزه تکنولوژی و دیجیتال از ویژگی های تکنولایف و کیمیاآنلاین صحبت کرده ایم و در نهایت برای خانم ها دو مورد از بهترین فروشگاه ها در زمینه زیبایی و سلامت پوست مو را آورده ایم.


دیجی کالا


دیجی کالا از جمله قدیمی ترین و بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که تنوع کالایی بسیار بالایی دارد. محصولات دیجی کالا به دوسته تقسیم می شوند. دسته اول محصولاتی هستند که از انبار خود دیجی کالا فروخته می شوند و تامین کننده محصول خود فروشگاه دیجی کالا است.


دسته دوم محصولات این فروشگاه محصولاتی هستند که توسط تامین کنندگان خارجی تامین می شوند و دیجی کالا تنها واسطی برای فروش کالاهای آن هاست.


این مساله می تواند از دو جنبه برای خریداران مهم باشد. از طرفی تنوع محصولی و تنوع قیمتی در این فروشگاه زیاد خواهد بود اما از طرف دیگر ممکن است کنترل این تعداد کالا و فروشندگان مختلف برای دیجی کالا ممکن نباشد و نارضایتی هایی از خرید کالا برای مشتریان پیش بیاید.


خرید از دیجی کالا هم به صورت آنلاین و هم به صورت پرداخت درب منزل امکان پذیر است که این مساله به دلخواه مشتری است. همچنین تمامی کالاهای دیجی کالا دارای ضمانت بازگشت هستند.


دایان شاپ


معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور در زمینه های مختلف


فروشگاه اینترنتی دایان شاپ از جمله قدیمی ترین فروشگاه های آنلاین کشور است که تمرکز فروش آن بر پوشاک مردانه، پوشاک زنانه، اکسسوری، لوازم منزل و لوازم دیجیتال است. از جمله مزیت های اصلی این فروشگاه می توان به سه روز ضمانت بازگشت کالا، امکان پرداخت درب منزل و آنلاین و هم چنین قیمت های منصفانه و اقتصادی اشاره کرد.


محصولات دایان شاپ معمولا هم قیمت با محصولات مشابه در بازار یا با قیمت پایین تر عرضه می شوند و خرید از دایان شاپ این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصول را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری خواهند کرد.


تصاویر محصول و توضیحات در فروشگاه اینترنتی دایان شاپ با وضوح و جزئیات کامل در اختیار خریداران قرار می گیرد. همچنین پس از ثبت سفارش از این فروشگاه تیم پاسخگویی تلفنی با شما تماس گرفته و اطلاعات نهایی مرسوله را جهت ارسال ثبت می کند.


تنوع محصولی در این فروشگاه بسیار بالاست اما متاسفانه امکان خرید حضوری از این فروشگاه وجود ندارد.


تکنولایف


تکنولایف همان طور که از نامش پیداست در زمینه فروش محصولات تکنولوژی و دیجیتال فعالیت می کند. این فروشگاه کار خود را با فروش حضوری در سطح تهران شروع کرد و هم اکنون می توانید از سراسر ایران کالاهای دیجیتال مثل انواع موبایل، ساعت هوشمند، مچ بند هوشمند، محصولات صوتی و تصویری و تجهیزات گیمینگ را از این فروشگاه تهیه کنید.


بعد از خرید از تکنولایف کالا در تهران یک روزه و در شهرستان ها حدود 48 ساعته به دست شما خواهد رسید. بعد از دریافت نیز ضمانت تست 7 روزه کالا شامل مرسوله خریداری شده از تکنولایف خواهد شد.


خانومی


معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور در زمینه های مختلف


فروشگاه اینترنتی خانومی نیز یکی دیگر از فروشگاه های فعال در زمینه زیبایی و سلامتی است که با فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی شناخته می شود. در مقابل فروشگاه اینترنتی روژا محصولات این فروشگاه بیشتر از برندهای داخلی انتخاب شده اند و قیمت پایین تری دارند.


در واقع اگر به دنبال خرید لوازم آرایشی و بهداشتی با قیمت اقتصادی و به صرفه هستید می توانید از فروشگاه اینترنتی خانومی خرید کنید.


محصولات در فروشگاه اینترنتی خانومی دارای مهلت تست 7 روزه هستند تا محصول را از لحاظ تطبیق پذیری با محصولات سایت و مدت تاریخ انقاضا بررسی کنید.


مدیسه


مدیسه از جمله فروشگاه های آنلاین فعال در زمینه مد و فشن است که کمک می کند کسانی که به پوشیدن برندهای اصل علاقه مند هستند بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند. این فروشگاه اخیرا علاوه بر پوشاک دو دسته بندی جدید با عنوان سوپرمارکت و لوازم خانگی را نیز به محصولات خود اضافه کرده که تنوع بیشتری به محصولات این فروشگاه بخشیده است.


محصولات مدیسه دارای 7 روز ضمانت بازگشت کالا هستند تا بتوانید اصالت کالا را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نارضایتی وجه خود را پس بگیرید.


قبل از خرید از مدیسه این مساله را در نظر داشته باشید که به دلیل برند بودن پوشاک این فروشگاه ممکن است قیمت کالاها به نسبت قیمت بازارهای حضوری زیادتر باشد.


کیمیا آنلاین


فروشگاه آنلاین کیمیا، از جمله قدیمی ترین فروشگاه ها در زمینه فروش لوازم دیجیتال و قطعات جانبی مرتبط است. اگر به دنبال انواع موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر، ماشین های اداری مثل اسکنر و پروژکتور و لوازم جانبی دیجیتال هستید، حتما کیمیا آنلاین را در کاندیدهای خرید خود قرار دهید.


این فروشگاه بر اصولی مثل تضمین کالا، ارسال اکسپرس و سریع، هفت روز زمان تست برای کالاهای خریداری شده و پشتیبانی تلفنی و آنلاین اشاره کرد.


این فروشگاه مرجع فروش آنلاین کالاهای دیجیتال است که متاسفانه فعلا فروش حضوری ندارد.


روژا شاپ


اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین محصولات در حوزه آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن هستید روژا شاپ می تواند به بهترین نحو نیاز شما را برطرف سازد. فروشگاه اینترنتی روژا یا روژا شاپ فعالیت آنلاین خود را از سال 94 آغاز کرده است و به شما کمک می تواند بهترین کالاهای آرایشی و بهداشتی را زمینه زیبایی و سلامت پوست و مو تهیه کنید.


در نتیجه اگر قصد خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای خارجی مثل کارتیه، دیزل، دیور، شنلف لیراک و ... را دارید احتمالا می توانید محصولات مورد نیازتان را در فروشگاه اینترنتی روژا پیدا کنید. دقت داشته باشید که امکان خرید حضوری از روژا در تهران، مشهد و اهواز نیز امکان پذیر است.


امیدوارم در زمینه خرید آنلاین و آشنایی با معتبرترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور با موارد جدیدی آشنا شده باشید و توانسته باشید از بین فروشگاه های معرفی شده در هر حوزه، موردی را که به شرایط و سلیقه شما سازگار است برای خرید انتخاب کنید.



انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته