دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دهقانی فیروزآبادی در مراسم جشنواره فرهیختگان:

انعقاد تفاهم نامه ۲۵ میلیارد تومانی دانشگاه آزاد با حوزه اقتصاد دیجیتال

معاون فناوری دانشگاه آزاد گفت: امروز با حوزه اقتصاد دیجیتال ۲۵ میلیارد تومان در قالب ۵۰۰ بسته ۵۰ میلیون تومانی تفاهم نامه امضا کردیم. 
کد خبر : 662154
روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری رویداد ملی عصر امید و چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در برنامه تجلیل از فرهیختگان عصر امید دانشگاه آزاد که هم اکنون در مصلی امام خمینی در حال برگزاری است، گفت: از ۸ ماه گذشته جریان ملی عصر امید شکل گرفته است. هدف از برگزاری این برنامه رویداد نبود، بلکه جریان بود تا عصر امید به بزرگترین و موثرترین حوزه فناوری و نوآوری کشور تبدیل شود.


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد ادامه داد: امسال میزبان ۳ هزار نفر در جشنواره بوده ایم و تا دیروز قریب به ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شد و امروز هم با حوزه اقتصاد دیجیتال ۲۵ میلیارد تومانی در قالب ۵۰۰ بسته ۵۰ میلیون تومانی تفاهم نامه امضا کردیم.


دهقانی فیروز آبادی گفت: هدف اصلی این بود تا مجموعه هایی که با شناسنامه معرفی شوند سال آینده بالنده تر به میدان بیایند، معاونان و مدیران واحدها عزم را جزم کنند تا استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا سال بعد به عنوان شرکت های بالغ معرفی شوند و سال بعدتر شرکت های سرمایه‌گذار و تجاری‌سازی معرفی شوند تا شاهد رویش جدید در فناوری باشیم.


دهقانی فیروزآبادی اظهار کرد: در این دوره ۷ واحد برتر داریم و استان اصفهان با ۱۶ برگزیده، برترین برگزیده این دوره است‌.


وی بیان کرد: همچنین کتابی در حوزه معاونت فناوری تهیه شده است که اعضای هیئت علمی فناور دانشگاه آزاد اسلامی را معرفی می‌کند تا توان اعضای هیئت علمی را نشان دهد و به نظر می‌رسد استفاده از این کتاب در واحدهای دانشگاه آزاد در کشور جذاب خواهد شد.


معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد با تاکید به اینکه این دانشگاه یک سال دیگر از امروز زمان دارد تا خودش را به بستر اشتغال فعال و کارآفرین تبدیل کند، بیان کرد: سالیان سال است دانشگاه آزاد برای اکرام فعالان پژوهش رویدادهایی برگزار می‌کند. جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد از سال دیگر آئین‌نامه اختتامیه عصر امید خواهد بود.


انتهای پیام/۴۰۴۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته