دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1401 - 09:22

صحبت‌های عجیب در مورد بازگشت قلعه‌نویی یا حضور نکونام در استقلال/ چرا مجیدی جدایی را تکذیب نمی‌کند؟

با وجود اینکه طی دو روز اخیر هواداران استقلال نگران وضعیت سرمربی این تیم در فصل آتی هستند فرهاد مجیدی واکنشی به شایعات جدایی‌اش نشان نمی‌دهد.
کد خبر : 662103
دیدار تیم های استقلال و نفت مسجدسلیمان



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، چند روز پیش بود که در گزارشی به جدایی فرهاد مجیدی بعد از جشن قهرمانی استقلال اشاره کردیم و حتی بازیکنان استقلال هم از تغییر رفتار سرمربی تیم خود پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان ابراز نگرانی کردند.


بعد از پایان بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان که حدود ۹۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند مجیدی رفتاری از خود نشان داد که شایعه جدایی را تقویت کرد. او مقابل هواداران اشک ریخت و به هنگام ورود به رختکن سجده‌ای انجام داد که در چند سال اخیر این کار را نکرده بود.


روز گذشته هم مصطفی آجورلو در واکنش به شایعات جدایی سرمربی استقلال پاسخی به خبرنگاران حاضر در مجمع فدراسیون نداد و سکوت مدیرعامل استقلال تمامی شایعات را تقویت کرد. شاید اگر آجورلو عنوان می‌کرد این شایعات صحت ندارد خیال هواداران استقلال راحت می‌شد اما وی سیاست سکوت در پیش گرفت. البته آجورلو بلافاصله از مدیران زیردست خود خواست این شایعات را به شکل‌های مختلف تکذیب کنند و نقل قول‌هایی از سعید فتاحی و بیژن طاهری هم در رسانه‌ها منتشر شد اما سکوت نفر اول مدیریت این باشگاه به شایعات دامن زده است.


از شب گذشته صحبت‌های عجیب و غریبی در فضای مجازی پیرامون بازگشت امیر قلعه‌نویی و یا حضور جواد نکونام در استقلال مطرح شده است. عجیب اینکه قلعه‌نویی همین چند روز پیش قرارداد خود با گل‌گهر سیرجان را تمدید کرد و از سوی دیگر گرشاسبی مدیرعامل فولاد هم رسما اعلام کرد نکونام با فولاد یک سال دیگر قرارداد دارد و اجازه جدایی به این مربی داده نخواهد شد.




بیشتر بخوانید:





اینکه در این شرایط چرا فرهاد مجیدی حتی با یک استوری شایعه جدایی خود را تکذیب نمی‌کند همان سوالی است که هواداران این تیم را نگران کرده است. بلاتکلیفی بازیکنان استقلال که قراردادشان تمام شده، عدم ارائه لیست بازیکنان جدید در فصل آینده و .... همگی شایعه جدایی مجیدی تقویت می‌کند به خصوص که فوتبالی‌ها به خوبی می‌دانند مجیدی فردی است که مقابل کوچکترین اتفاقی واکنش نشان داده و فورا شایعاتی که صحت نداشته باشد را تکذیب می‌کند.


مجیدی در ابتدای حضورش در استقلال یک کانال اطلاع‌رسانی برای خود که در اختیار مدیر رسانه‌ای وی است باز کرده و بارها در این یکی دو سال در واکنش به اتفاقات در آن کانال تلگرامی واکنش نشان داده اما روزه سکوت وی در روزهای پر التهاب هواداران استقلال شایعه جدایی وی را تقویت کرده است.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته