دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1394 - 18:41
در همایش انتخاباتی حزب اعتماد ملی

عارف: علمای اصلاح‌طلب باید نبود چهره‌های سرشناس را جبران کنند/ دعوت از مردم برای دادن رأی لیستی در انتخابات هفتم اسفند

رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: خیلی از کارشناسان زبده در انتخابات ثبت‌نام کردند که سرشناس نیستند، علمای اصلاح‌طلب باید با معرفی چهره‌های ناشناس، نبود چهره‌های سرشناس را جبران کنند.
کد خبر : 66202

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمدرضا عارف در همایش انتخاباتی حزب اعتماد ملی که بعد از ظهر امروز ـ دوشنبه 19 بهمن در مؤسسه الهادی برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: جریان اصلاحات یک جریان اصیل است ولی با وجود این اصالت، مظلومیت‌های زیادی را به خود دیده است.


وی افزود: جریان رقیب با در دست داشتن تریبون‌های متعدد مخصوصا صداوسیما هرچه می‌خواهد می‌گوید ولی با این اقدامات روزبه‌روز طرفداران ما زیادتر می‌شوند.


رئیس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان تصریح کرد: جبهه اصلاحات دستاوردهای زیادی را از خرداد 76 تاکنون به دست آورده است و این دستاوردها در خرداد 92 با راهبرد خلق حماسه سیاسی، تحقق دوباره یافت و اهداف اصلاح‌طلبان در اسفند 94 نیز ادامه خواهد داشت.


عارف با اشاره به تشکیل شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: این شورا برای حفظ دستاوردهای اصلاح‌طلبان تشکیل شده است و تصمیم‌گیری‌های آن با توجه به شرایط کشور صورت می‌گیرد. ما به دنبال تقویت تشکل‌ها و احزاب و برطرف کردن زاویه حاکمیت با اصلاح‌طلبان هستیم و باورمان این است که با این راهبردها می‌توانیم در اسفند 94 پیروز شویم.


وی با انتقاد از ردصلاحیت چهره‌های اصلاح‌طلب گفت: با وجود ردصلاحیت‌ها، راهبردمان را ادامه می‌دهیم و به دنبال حضور جدی در انتخابات هستیم. ما پذیرفته‌ایم که در یک فضای غیررقابتی و نابرابر رقابت می‌کنیم، ما همچنین از شرایط خاص کشورمان با وجود بحران‌های منطقه‌ای آگاهی داریم و پذیرفته‌ایم که باید باشیم تا بگوییم اصلاحات زنده است.


رئیس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان تأکید کرد: باید مجلسی شکل بگیرد که در رأس امور باشد. ما به دنبال حضور همه نخبگان اصلاح‌طلب در مجلس هستیم و قصد داریم وزن لیست‌مان را بالا ببریم.


عارف اضافه کرد: خیلی از کارشناسان زبده در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند و این کارشناسان در بسیاری از حوزه‌ها حضور دارند. بسیاری از آنها سرشناس نیستند و این مشکل را نخبگان اصلاح‌طلب باید حل کنند و علمای اصلاح‌طلب باید با معرفی چهره‌های ناشناس، نبود چهره‌های سرشناس را جبران کنند.


عارف در ادامه تصریح کرد: باید از مردم بخواهیم که به لیست ما به صورت کلی رأی دهند. ما لیستی را می‌بندیم که وزین باشد و در طرح ارزیابی شخصیت‌ها به دنبال پیدا کردن داوطلبان شایسته هستیم. باید سهم‌خواهی‌ها را کنار بگذاریم تا شایسته‌سالاری حاکم شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته