دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1393 - 16:25
با هدف محول کردن اجرا و بکارگیری تجهیزات؛

تفاهم‌نامه همکاری میان واحد مشهد و شرکت G4 منعقد شد/ امضای تفاهم‌نامه با استانداری خراسان رضوی

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شرکت smart home group inc4 (خانه های هوشمند ) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : 6618

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، این تفاهم نامه که به امضای دکتر عباس شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و نماینده شرکت تراوش دانش نگین پردیس به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و فیراس مظلوم مدیر عامل شرکت smart home group inc4 رسید، هدف آن محول کردن اجرا و بکارگیری تجهیزات G4 و خدمات پس از فروش آن به شرکت تراوش دانش نگین پردیس و همچنین آموزش نیروها و حمایت از پروژه های تحقیقاتی این شرکت است.


طراحی و توسعه سخت افزار و نرم افزار براساس توافق طرفین، اسمبل کردن و تولید تعدادی از تجهیزات خانه های هوشمند تحت لیسانس G4 بر اساس توافق متقابل و اینکه تنها شرکت تراوش دانش نگین پردیس مجاز به استفاده از محصولات تحت لیسانس G4 در پروژه های خانه های هوشمند است ، از تعهدات دانشگاه در این تفاهم نامه است.


این تفاهم نامه؛ G4 را متعهد می سازد که آموزش های سیستم های خود در ایران را به شرکت تراوش دانش نگین پردیس محول نموده و همچنین اجرا پروژه های G4 در داخل ایران و توسعه آنها بر اساس توافق متقابل بین طرفین توسط این شرکت انجام پذیرد.


محول کردن گارانتی و خدمات پس از فروش در داخل ایران به شرکت تراوش دانش نگین پردیس و حمایت پروژه های تحقیق و توسعه شرکت تراوش دانش نگین پردیس از دیگر تعهدات جی 4 به شرکت تراوش دانش نگین به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است.


در این نشست که در اتاق شورای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، شیخ الاسلامی ریاست دانشگاه و چند تن از معاونین دانشگاه و مدیران حوزه پژوهشی دانشگاه ازاد اسلامی مشهد و فیراس مظلوم مدیر عامل شرکت smart home group inc4 و سیدالتوفیق مسئول هوشمندسازی و اطفای حریق شرکت جی 4 و مهندس عزیزپور از مدیران ایرانی در انگلستان و مدیر خدمات فروش و پس از فروش حضور داشتند.


دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با استانداری خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری امضا کردند


همچنین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در تعیین دانشگاه های معین پژوهشی و مشاوره ای دستگاه های اجرایی در حوزه های تخصصی در حوزه حاشیه نشینی مشهد با استانداری خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری امضا کرد.


به گزارش خبرگزاری آنا در نشست ماهانه هم اندیشی استاندار با روسای دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان بر اساس مصوبات این نشست مبنی بر تعیین دانشگاه های معین پژوهشی و مشاوره ای دستگاه های اجرایی در حوزه های تخصصی، تفاهم نامه ی مذکور به امضا رسید.


بر اساس این تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری، دانشگاه های استان و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، در حوزه حاشیه نشینی شهرها دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد مشهد در حوزه مطالعات محیط زیست دانشگاه فردوسی مشهد و جهاد دانشگاهی استان، در حوزه آسیب شناسی اجتماعی دانشگاه پیام نو منطقه هشت، در حوزه آب پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد، و در حوزه اشتغال و گردشگری جهاد دانشگاهی مشهد، انتخاب شدند وتفاهم نامه امضا کردند.


علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم که آموزش عالی استان را به شاخص‌های تعیین شده از سوی وزارت علوم برسانیم.


وی تاکید کرد: هر چند که استان خراسان رضوی به لحاظ شاخص‌های آموزش عالی در رتبه سوم کشوری قرار دارد اما به نظر می‌رسد که این شاخص آموزش عالی استان از این رتبه هم پایین‌تر است.


استاندار خراسان رضوی بر اطلاع رسانی اختراعات و دستاوردهای پژوهشی استان از طریق رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی تاکید کرد و بیان داشت: یکی از ایراداتی که به سیستم آموزش عالی استان وارد می‌باشد این است که دستاوردهای جوانان در حوزه پژوهش و فناوری اطلاع رسانی نمی‌شود و این در حالی است که اطلاع رسانی قهرمانان ورزشی در خراسان رضوی به خوبی انجام می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته