دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1401 - 13:50
رویداد عصر امید/ ماموستا کریمی در گفت‌وگو با آنا:

استفاده از ظرفیت‌های علمی و توجه به امور زیر بنایی اثر تحریم‌ها را کاهش می‌دهد

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: استفاده از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی در کنار توجه ویژه به امور زیربنایی می‌تواند نقش مؤثری در کاهش اثر تحریم‌ها علیه کشورمان داشته باشد. 
کد خبر : 661780
ماموستا عبدالسلام کریمی



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عصر امید، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه غرب آسیای گروه جهان خبرگزاری آنا از تلاش‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای گردهم آوردن ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی در قالب چنین نمایشگاه بزرگی قدردانی کرد و گفت: نمایشگاه عصر امید در سالی برگزار می‌شود که به فرموده مقام معظم رهبری باید در آن به علم و امور دانش‌بنیان توجه ویژه شود.


وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی در کنار توجه ویژه به امور زیربنایی می‌تواند نقش مؤثری در کاهش اثر تحریم‌ها علیه کشورمان داشته باشد.


مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی ظرفیت زیادی برای توسعه فعالیت‌های خود برای رقابت با شرکت‌های مشابه خارجی دارند و باید قدر این نمایشگاه که در آن توجه ویژه به علم و محصولات دانش‌بنیان می‌شود، بشود.


انتهای پیام/۴۰۳۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته