دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1394 - 16:05

حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاجاریان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، همگام با امت شهیدپرور و حزب‌الله نیشابور در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سردار شهید محسن قاجاریان شرکت کردند.
کد خبر : 66164

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم مردم شریف نیشابور با حضور پرشور خود بار دیگر نشان دادند که قدردان رشادتهای فرزندان غیور و فداکار میهن اسلامی که در راه صیانت از ارزشهای دینی و ملی جان خود را تقدیم کرده‌اند، هستند.


سردار سرافزار سپاه اسلام، شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ 21 امام رضا (ع) نیشابور، از دلاورمردان و جانبازان خستگی ناپذیر 8 سال دفاع مقدس، در راه دفاع از حریم ولایت با حضور در منطقه حلب سوریه نقش تاثیرگذاری در موفقیت و پیروزی‌های اخیر داشت و توانست با نثار جان خود معادلات سیاسی منطقه را تحت تاثیر قرار دهد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در حاشیه مراسم تشییع پیگر پاک این شهید بزرگوار به آنا گفت: «سردار قاجاریان فردی شجاع و فرماندهی دوست داشتنی و مردمی بود که مردم نیشابور به سبب داشتن چنین فرزندانی بر خود می‌بالند.»


دکتر جعفر سعیدی ادامه داد: «این شهید بزرگوار از علاقه‌مندان به پیشرفت علمی جامعه بود و همواره در برنامه‌های مختلف علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشت.»


در این مراسم پیکر شهید سروان پاسدار رضایی نیز که از همرزمان سردار قاجاریان بود، بر دوش مردم نیشابور تشییع شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته