دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

لزوم حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل‌های آینده

سردار دزفولی گفت: ما باید کاری کنیم فرزندان ما در نسل‌های آینده بدانند در دوران دفاع مقدس چه گذشته و بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم.
کد خبر : 661590
دفاع



سردار کلونی دزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه خانواده گروه جامعه خبرگزاری آنا، درباره برنامه‌های بنیاد چهارم خرداد به منظور حفظ فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: ما به مناسبت گرامیداشت روز ملی مقاومت و پایداری و دزفول همایشی را برگزار کردیم و که هر سال به منظور حفظ مقاومت، ایثار، از خود گذشتگی و... مردم دزفول، این نوع مراسم‌ها را داریم.


مدیرعامل بنیاد چهارم خرداد افزود: برای گسترش و توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری، زنده نگهداشتن این ایام ضروری است و اگر این مراسم‌ها را برگزار نکنیم، نسل امروز و آینده نمی‌دانند چه بر ملت ایران گذشته است و مردم دزفول در دوران دفاع مقدس شهر خود را خالی نکردند و دشمن ناامید و ناکام شد. ما باید کاری کنیم فرزندان ما در نسل‌های آینده این روزها را در ذهن خود به یاد داشته باشند و بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم.


وی با بیان اینکه امسال ۲۸ محصول فرهنگی تولید شده و گروه سرود ما در ۵ نقطه تهران برنامه اجرا کرده است گفت: امید داریم بتوانیم این موضوع را در طول سال استمرار دهیم و فقط متکی به یک هفته مربوط به روز دزفول نباشیم.


انتهای پیام/۴۱۷۲/



انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد شهید
ارسال نظر
هلدینگ شایسته