دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1401 - 11:11

رفتار دوگانه گل‌محمدی با بازیکنان خطاکار تیمش/تضعیف پرسپولیس قبل از بازی سرنوشت‌ساز

سرمربی پرسپولیس هر موقع صلاح بداند با بازیکنان بی‌انضباط تیمش برخورد می‌کند.
کد خبر : 661536
دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی روز گذشته نام سه بازیکن تیمش سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرجی را از لیست بازی با شهر خودرو به دلیل والیبال بازی کردن خط زد تا به نوعی به این حرکت غیر حرفه‌ای شاگردانش واکنش نشان داده باشد.


اینکه سرمربی پرسپولیس خواسته به این شکل با بازیکنان خطاکار تیمش برخورد کند حق طبیعی اوست اما این سوال پیش آید که چرا گل‌محمدی دو هفته پیش نسبت به حرکت ناپسند رامین رضاییان جلوی دوربین‌های تلویزیونی و اعتراض شدید او به تعویضش هیچ واکنشی از خود نشان نداد؟


شکل اعتراض رضاییان به تعویضش در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اصلا زیبنده بازیکن پرسپولیس نبود و چه بسا اگر کریم باقری دخالت نمی‌کرد رضاییان اعتراضش به تصمیم یحیی به مراتب بدتر و شدیدتر هم می‌شد. اما بعد از این مسابقه گل‌محمدی کوچکترین واکنشی از خود نشان نداد و رضاییان در بازی بعد پرسپولیس هم در ترکیب اصلی قرار گرفت. این در حالی است که گل‌محمدی پیش از آن با مهدی شیری و حامد لک تندترین برخوردهای ممکن را در قبال مسائل انضباطی نه چندان مهم داشت.


مسئله دیروز هم یکبار دیگر نشان داد که گل‌محمدی رفتاری دوگانه با بازیکنان خطاکار تیمش دارد و در این مورد ثباتی در کارش دیده نمی‌شود.


اما مورد مهم دیگر اینکه اگر حریف پرسپولیس تیمش غیر از شهر خودرو بود باز هم گل‌محمدی به این شکل تیمش را تضعیف می‌کرد؟ به هر حال شهر خودرو تیمی است که اکثر بازیکنانش با شرکت نقل و انتقالاتی آرکا ایرانیان قرارداد دارند و ایجنت‌های فعال در این باشگاه از دوستان نزدیک برخی آقایان هستند!


بازی امشب برای شهرخودرو بسیار حیاتی است و اگر بتواند پرسپولیس را شکست دهد در هفته پایانی شانس بقا خواهد داشت.


انتهای پیام/4146


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته