دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1394 - 11:56
در گفت‌و‌گو با آنا

مه‌لقا جام‌بزرگ: اگر حمایت کنند در المپیک ریو هم شگفتی‌ساز می‌شویم/ با مشکلات زیادی سهمیه کسب کردم

ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: مشکلات ما در تیراندازی سه وضعیت، بسیار زیاد بود چرا که قبل از شروع مسابقات فشنگ نداشتیم و به سختی تمرین می کردیم در حالی که رقبای ما روزانه 200 فشنگ شلیک می کردند.
کد خبر : 66065

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیراندازی ایران صاحب پنجمین سهمیه المپیک ریو شد تا بهترین نتیجه تاریخ این رشته برای ایران رقم بخورد. مهلقاجام بزرگ بانوی المپیکی ایران درمورد مسابقات کسب سهمیه المپیک که در کشور هند برگزار شد به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «این مسابقات با اینکه آسیایی بود و در کشور هند برگزار شد اما سطح بسیار بالایی داشت و از بهترین‌های جهان در این رقابت‌ها شرکت کرده‌ بودند.»


وی افزود: «با توجه به اینکه این آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک ریو بود بنابراین همه تیراندازان تلاش می‌کردند که سهمیه را کسب کنند و من هم خدا روشکر توانستم در تیراندازی سه وضعیت با همه مشکلات جواز حضور در المپیک را به دست بیاورم.»


جام بزرگ ادامه داد: «در تیراندازی سه وضعیت تمرینات بسیار زیادی داشتم و با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کردم. در تفنگ بادی دو سهمیه توسط نجمه خدمتی و الهه احمدی به دست آمده بود اما در تفنگ سه وضعیت سهمیه‌ای نداشتیم که خوشبختانه من آن را به دست آوردم. البته مشکلات ما در تیراندازی سه وضعیت بسیار زیاد بود چرا که قبل از شروع مسابقات فشنگ نداشتیم و به سختی تمرین می‌کردیم در حالی که رقبای ما روزانه 200 فشنگ شلیک می کردند.»


ملی‌پوش تفنگ ایران همچنین در مورد برنامه‌ها و اردوهای پیش‌رو اظهار کرد: «از هفته آینده اردوی تیم ملی تیراندازی شروع می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که فدراسیون انجام داد، قرار است از سه مسابقات وردکاپ جهانی دو تای آنها را شرکت کنیم و همچنین در مسابقات داخل سالن اروپا و مسابقات بین‌الملی فرانسه برای آمادگی بیشتر حضور داشته باشیم.»


جام بزرگ با تاکید بر اینکه کسب پنج سهمیه در تیراندازی اتفاق خوشایندی است، گفت: «خوشبختانه تیراندازان با کسب پنج سهمیه نشان داد که قابلیت و توانایی بسیار بالایی دارد و اگر از ما حمایت کنند و مشکلات کمبود فشنگ حل شود به طور حتم همانطور که در کسب سهمیه موفق عمل کردیم در مدال آوری هم در المپیک شگفت ساز خواهیم شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب