دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عباسی: از قلعه‌نویی حمایت می‌کنیم/ اعتراض که نشانه حقانیت نیست

مدیرعامل تراکتورسازی گفت: پشتیبان سرمربی و بازیکنان تیم هستیم و یقین دارم این حمایت در هفته‌های آینده جواب می‌دهد.
کد خبر : 66029

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، سعید عباسی در خصوص شکست دیروز تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: «حریف صرفا برای دفاع آمده بود و دائما در زمین خودش بود. آب‌وهوا هم مزید بر علت شد تا بازیکنان تکنیکی ما نتوانند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند. البته بچه‌ها را پیروز میدان می‌دانیم و قطعا در هفته‌های آینده شاهد پیروزی‌های آنها خواهیم بود.»


وی ادامه داد: «پدیده تیم بسیار خطرناکی در نیم فصل دوم شده و در ضدحملات زهردار است. هفته گذشته هم روی همین اصل موفق شد سایپا را شکست دهد. تیم حریف دو بار روی دروازه ما آمد و به گل‌های خود رسید. البته روی پنالتی به نظرم داور دچار اشتباه شد. هر چند ما باید به گونه‌ای بازی می‌کردیم که در ضدحملات اسیر حریف نمی‌شدیم. قطعا بدانید تراکتورسازی راه می‌افتد و با هماهنگی بچه‌ها به خصوص در خط حمله نتایج مطلوب تیم آغاز می‌شود.»


مدیرعامل تراکتورسازی در واکنش به شعارهایی که از سوی هواداران علیه سرمربی، بازیکنان و حتی خود او داده می‌شد، بیان کرد: «همه این مسائل بر می‌گردد به شروع فصل گذشته. آنهایی که به شکلی از این باشگاه کنار گذاشته شدند باور نمی‌کردند ما در نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم با تونی نتیجه خوبی بگیریم . تراکتور از زمانی که وارد لیگ برتر شده، با حمایت‌های نظامی که داشته مدیر محور جلو رفته است. از زمانی که ما راه افراد سوءاستفاده‌گر را بستیم مخالفان با آوردن بهانه‌های مختلف قصد زدن اعضای باشگاه و خود تیم را دارند.»


او در ادامه افزود: «متاسفانه عده‌ای موفقیت تراکتور را فقط با حضور خودشان می‌خواهند. خوشبختانه بعضی از این افراد اول فصل تیم دار شدند و ما کمتر مخالفت علیه تیم را دیدیم. ما دست افرادی که به ضرر تراکتورسازی کار می‌‌کنند را از تیم کوتاه می‌کنیم. آنهایی هم که دلشان با تیم است را می‌توانیم از کمک‌شان استفاده کنیم چرا که آنها دوست ما هستند و می‌دانند مدیریت دائمی نیست.»


عباسی خاطرنشان کرد: «اعتراض که نشانه حقانیت نیست. بحث تعویض کادر فنی یا آوردن بازیکنان موردنظر معترضین را که نباید بلافاصبله انجام داد. ما باید پروسه‌ها را به گونه‌ای جلو ببریم که آسیب نبینیم. فوتسال نیست که به راحتی سرمربی تیم دائما بازیکنان را تغییر دهد. در همین دو بازی اخیر که مهاجمان ما شریفی و نانگ گل نزدند به خاطر عدم هماهنگی این دو بازیکن بوده‌ است.»


وی با بیان این نکته که قاطعانه از قلعه‌نویی حمایت می‌کند، یادآور شد: «ما از تونی هم تا آخرین لحظه حمایت کردیم و او خودش نخواست در این تیم باقی بماند. الان هم پشتیبان سرمربی و بازیکنان تیم هستیم و یقین دارم این حمایت در هفته‌های آینده جواب می‌دهد.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته