دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

علی اکبری: دانشجویان نخبه دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی و حمایت می‌شوند

رییس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان نخبه دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی و حمایت می‌شوند.
کد خبر : 660161
علی اکبری



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیدمحمد علی اکبری صبح امروز در نشست خبری چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و رویداد ملی عصر امید که در سالن حافظ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در باشگاه پژوهشگران جوان دانشجویان نخبه دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی و حمایت می‌شوند.


وی افزود: در این مدت نمونه‌هایی از نخبگان را پیدا کردیم و حمایت‌های مختلف خواهیم داشت.


رییس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جشنواره ربوکاپ را در علوم و تحقیقات بعد از کرونا برگزار کردیم در مدت کوتاهی این رویداد را برنامه‌ریزی و برگزار کردیم. برای سالهای آینده در سایر رشته‌های برگزار خواهیم کرد.


علی اکبری ادامه داد: دانشجویانی که در المپیادها رتبه می‌آورند را شناسایی خواهیم کرد و از آنها تیم های تخصصی خواهیم ساخت.


وی افزود: بر اساس طرح پایش، تمام پایان نامه ارشد در یک سامانه بارگذاری کرده‌ایم، ۱۶۰ هزار پایان نامه بارگذاری شده و سالی ۱۰۰ هزار پایان نامه به این سامانه اضافه می‌شود.


علی اکبری گفت: پایان نامه‌های اثرگذار و موضوع محور شده‌اند مسایل واقعی را میخواهیم به دانشجویان معرفی کنیم تا شاید راه حلهای ارائه دهند. در این زمینه تفاهم نامه های همکاری با شرکتهای و سازمان ها امضا کرده‌ایم.


وی ادامه داد: ظرفیت دانشگاه آزاد به اندازه ظرفیت ۲۰ ساله دانشگاهی مانند دانشگاه شهید بهشتی است علاوه بر این ما واحدهای منطقه ای داریم و اتصال علم و مسایل منطقه ای ایجاد شده است.


علی اکبری بیان کرد: برگزاری دوره توانمند افزایی برای دانشجویان در دستورکار داریم. انجمنهای دانشجویی فعال‌تر خواهند شد. انجمنهای تخصصی خواهیم داشت.


انتهای پیام/۴۰۴۰/




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب