دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

منصور قنبرزاده: الجیشی‌ها دنبال بهانه هستند/ واقعیت‌های فوتبال را می‌گویم

مدیر‌عامل باشگاه نفت تهران گفت:باشگاه الجیش یک تیم خبری با خود به ایران آورده‌ است که شاید بهانه‌ای از میزبانی ما پیدا کنند.
کد خبر : 66001

به گزارش گروه ورزشی آنا، منصور قنبرزاده در باره بازی تیمش مقابل الجیش قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: «دیشب تیم الجیش ساعت 21 و 30 دقیقه وارد ایران شد و به صورت ویژه این تیم از جایگاه وی ای پی فرودگاه خارج شد و در هتل آزادی اسکان داده شدند و ناظران ای اف سی هم شاهد میهمان نوازی ما بودند. به خاطر جوسازی‌هایی که عربستان انجام داده بود این تیم ذهنیت بدی داشت اما وقتی شرایط خوب میزبانی ما را دیدند و ذهنیت شان تغییر کرد و به آنها گفتیم فوتبال عامل دوستی ملت هاست و دور از سیاست.‌ حلقه‌های المپیک حلقه‌های دوستی بین مردم است. ورزش نباید دستاویز سیاست باشد متاسفانه جوسازی‌های زیادی عربستان انجام داده‌ بود که امنیت در کشور ما نیست اما نشان دادیم که کشور امن منطقه هستیم. روزنامه های عربستانی به الجیش توصیه کرده بودند که مراقب تهدید تروریستی باشد و آنها هم یک تیم خبری ویژه با خود آورده اند که شاید بهانه ای از میزبانی ما پیدا کنند.»


وی در مورد شرایط تیم نفت گفت: «وضعیت تیم خوب است و مصدومان تیم آماده شده‌اند و برای بازی با الجیش مصدومی نداریم و تیم هم درهتل اسکان پیدا کرده‌ است و خدمات پشتیبانی انجام شده و مشکل خاصی نداریم. شاید جذب بازیکنان خارجی درجه اول تیم الجیش برای این تیم تاثیرگذار باشد اما غیرت و تعصب ایرانی باعث می‌شود که بازیکنان ایرانی مثل سرباز از کیان ایران و فوتبال کشورمان دفاع کنند. عربستان با همدستی امارات و کشورهای عربی قصد جوسازی داشت و به AFC اعلام کرد که با تیم های ایرانی در کشور ثالث مسابقه بدهیم اما می توانیم پیامی به آسیا و دنیا نشان بدهیم که کشور امنی هستیم.»


قنبرزاده در مورد جدایی بازیکنانی مثل صادقیان و نانگ گفت: «فقط تیم نفت نیست که مشکل مالی دارد. هر 4 تیم آسیایی و 16 تیم لیگ برتر مشکل مالی دارند. قرارداد 100 میلیاردی تبلیغات محیطی محقق نشده سهم ما از این قرارداد حدود 6 میلیارد تومان می شد و همه باشگاه ها روی این پول حساب کرده بودند.حامیان مالی خصوصی نتوانستند در این فصل به باشگاه ها کمک کنند و دولت کمک به باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال را هم ممنوع کرده‌است.»


مدیر عامل نفت تهران ادامه داد:«بعد از این بازی چه ببریم و چه خدایی نکرده نتیجه دیگر رقم بخورد واقعیت‌های فوتبال را می‌گویم. اختلاف ما با الجیش زیاد است و مجبور شدیم 7 بازیکن را بفروشیم و با فروش یک بازیکن توانستیم هزینه اردو را تامین کنیم. سیدجلال حسینی و وحید امیری را هم به احتمال زیاد ترانسفر می‌کنیم و یکسری کارها هم انجام شده است و ناچاریم هزینه ها را کاهش بدهیم که تعهدات مان را عملیاتی کنیم.»


مدیرعامل نفت در مورد انتقال حسینی گفت: «سیدجلال حسینی یکی دو پیشنهاد دارد که هنوز وارد مذاکره نشده ایم و بعد از بازی این بازی با او صحبت می‌کنیم و در صوریت که به توافق برسیم ترانسفر می شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته