دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1394 - 13:55

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با جشن‌های روز هشتم دهه فجر انقلاب همراه شدند + تصاویر

واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در هشتمین روز این ایام با اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از جمله برپایی نمایشگاه، دیدار با خانواده شهدا و تجدید میثاق با آنان، سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
کد خبر : 65989

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، به همراه هیأت رئیسه و مدیران واحد و محمدرضا گودرزی رییس بنیاد شهید بروجرد در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تکریم خانواده های شهدای دانشگاه، با حضور در منزل سه شهید دفاع مقدس و دیدار با کارکنان و استادان شاهد و ایثارگر واحد بروجرد، در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان حسینی و میشانی فرد از شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.


دکتر مجید شمس با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با ستایش صبر و استقامت خانواده شهدا گفت: «خون پاک شهیدان موجب دوام و تثبیت انقلاب اسلامی ایران شد و ان‌شاءالله این انقلاب پایدار خواهد ماند تا به دست صاحب اصلی‌اش حضرت مهدی (عج) برسد.»


وی شهدا را مایه عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: «شهدا با شجاعت و استقامت خود پایه های انقلاب را تثبیت و موجب عزت، افتخار و عظمت ایران اسلامی در جهان شدند و ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است.»


شمس آسایش و امنیت امروز جامعه اسلامی را مرهون مجاهدتهای شهدا و ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: «این امنیت و آرامش بدون رشادت و از خود گذشتگی این عزیزان امکان پذیر و عملی نبود.»


وی گفت: «همه ما فارغ از هر جناح و گرایش سیاسی و به دور از هرگونه منافع مادی و دنیوی به شهدا علاقه قلبی و باطنی داریم. عشق و محبت نسبت به شهدا و اعتقاد به ارزشهای دینی و اسلامی و حفظ و نگهداری این ارزش‌ها، وظیفه سنگینی است که امیدوارم بتوانیم رهروان خوبی برای آن عزیزان باشیم.»


رئیس واحد بروجرد تفاوت انقلاب اسلامی با انقلاب‌های دیگر دنیا را مردمی بودن آن عنوان کرد و افزود: «مردم ما از جان و مال خود گذشتند تا این انقلاب به پیروری رسید و امروز رمز پایداری آن حضور مردم است.»


شمس خاطرنشان کرد: «انقلاب اسلامی نه متعلق به یک جناح و گروه خاص، بلکه متعلق به عموم مردم است. انقلابی که دایره طرفدارانش به گروه خاصی محدود شود پایدار نخواهد ماند. با مشارکت همه مردم است که انقلاب آسیب ناپذیر خواهد شد.»


در ادامه این دیدارها برخی از اعضای خانواده این شهدا درباره صفات و فضائل اخلاقی و ویژگی شخصیتی این شهیدان مطالبی بیان کردند و به بیان خاطراتی از آنان پرداختند.


شهید احمد حسینی در سال 1364 در عملیات والفجر8 در منطقه عملیاتی فاو به فیض شهادت نایل آمد و شهیدان نادر و خسرو میشانی فر نیز در عملیات کربلای 5 و شوش به شهادت رسیدند. در پایان این دیدارها با اهدای لوح یادبود از سوی دکتر مجید شمس از خانواده معظم این شهدا تجلیل شد.


دیدار هیأت رئیسه و جمع کثیری از کارمندان واحد جهرم با خانواده شهید مدافع حرم


همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم به همراه جمع کثیری از کارکنان در منزل همکار شاهرخ خزائی نژاد پدر شهید مدافع حرم ایمان خزائی نژاد دیدار صمیمی برگزار کردند و با خانواده آن شهید بزرگوار تجدید میثاق کردند.


بهنام بهروزنام از صبر، فداکاری و ایثار خانواده شهید خزائی نژاد تجلیل کرد و گفت: «تنها بندگان مخلص خداوند می‌توانند به چنین درجه شایسته و عظیم نایل شوند و این بالاترین عزت وافتخار برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.»


مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت


همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با حضور و اهدا گل و غبارروبی مزار شهدای گمنام در دانشگاه با آرمانهای امام راحل و شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بار دیگر تجدید میثاق کردند.


رئیس دانشگاه آزاد واحد جیرفت با تبریک ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بر پایبندی به آرمان‌های امام راحل (ره) و ادامه راه شهدای انقلاب و ارزش‌های اسلامی تأکید کرد.


دکتر مجید خزاعی با توجه به ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: «انقلاب اسلامی حاصل تلاش رهبر کبیر انقلاب و ریختن خون هزاران شهید گلگون کفن به پای این درخت تنومند است.»


وی با سخنانی از امام راحل به عنوان محوریت انقلاب اسلامی یاد کرده و با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب که با تبعیت از ایشان نقش اصلی را در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند خواستار ادامه راه شهدا به ویژه شهدای گمنام، از سوی دانشگاهیان این واحد دانشگاهی شدند.


خزاعی گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر، با ارواح طیبه شهدای هشت سال دفاع مقدس و روح مطهر و ملکوتی امام راحل اعلی الله مقامه، و رهبر و مرجع جهان اسلام امام خامنه‌ای بار دیگر پیمان بستند که محکم و استوار تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون از ولایت مطلقه فقیه که استمرار حرکت انبیا و اولیای الهی است، دفاع و حمایت ‌کنند.»


تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم با آرمان‌های امام و شهدا


دکتر بهنام بهروزنام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم همراه با اعضای هیأت رئیسه و کارکنان با حضور بر مزار شهدا و نثار گل و قرائت فاتحه به روح پاک شهدا، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.


این مراسم به منظور انس بیشتر دانشگاهیان با فضای معنوی شهید و شهادت و تجدید بیعت با آرمان‌های امام(ره) و شهدا به همت دفتر فرهنگ اسلامی صورت گرفت.


همایش پیاده روی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحدجهرم به مناسبت دهه فجر هم از دانشگاه به سمت فرودگاه جهرم با حضور رییس دانشگاه و اعضای هیآت رئیسه برگزار شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد نایب قهرمان مسابقات فوتسال جام فجر


به مناسبت گرامیداشت دهه فجر یک دوره مسابقه فوتسال بین 8 تیم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان بروجرد برگزار شد.


در این مسابقات که در سالن ورزشی شهید محمد بروجردی واحد بروجرد برگزار شد 8 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.


در فینال این رقابتها تیم دانشگاه آیت الله بروجردی با نتیجه 5 بر 3 بر تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد غلبه کرد و قهرمان شد و در دیدار رده بندی نیز تیم آموزشکده سما با شکست دانشگاه آفرینش به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.


این مسابقات به مدت یک 5 روز در سالن تربیت بدنی شهید بروجردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.


مراسم «جشن نور» در مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد یزد برگزار شد


به همت دفتر فرهنگ اسلامی مرکز سما و در طلیعه سی و هشتمین سالروز انقلاب اسلامی، باحضور بیش از ۲۰۰۰ نفر ازخانواده بزرگ سما یزد، مراسم جشن نور در سما یزد برگزار شد.


دفتر فرهنگ اسلامی مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد یزد در آستانه سی وهشتمین سالروز انقلاب شکوه‌مند ایران اسلامی، در راستای رسالت فرهنگی وگرامیداشت مناسبت‌های ملی و انتقال آرمان‌ها و ارزشهای انقلابی به نسل نو، مراسم جشن «نور» با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر از دانش آموزان، دانشجویان، کارکنان و خانواده ایشان در سالن ورزشی سما یزد، برگزار کرد.


در این مراسم دکتر محمدرضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با خیر مقدم به شرکت کنندگان در این جشن از مسئولان برگزاری تشکر کرد.


رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد یزد با تبریک و گرامیداشت ایام دهه فجر، از مشارکت گسترده خانواده‌های دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان در این مراسم تشکر کرد.


محمدرضا رحیمی گفت: دهه فجر نماد وحدت، عدالتخواهی و استقلال طلبی ملت ایران است و انتقال ارزش‌ها و گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی و ایام الله به نسل جدید، به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان از رسالت‌ها و وظایف مراکز آموزشی وفرهنگی است، زیرا در راستای دستیابی به انقلاب و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های آنکه با راهنمائی‌ها در پرتو انفاس مسیحایی خمینی کبیر بود، مبارزات فراوان و خون‌های بسیاری ریخته شده است.


در این مراسم، اسلامی رئیس واحد یزد، دکتر محمدحسین جعفری رئیس دبیرخانه هیات امنا دانشگاه آزاد استان یزد، مهندس زارع پور معاون عمرانی واحد یزد، دکتر احمدزاده مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، بهادرزاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه ۲ یزد حضور داشتند.


برنامه‌هایی چون حاملان قرآن، قرائت قرآن از سوی دانش آموزان، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، سرود سما، رژه دانش آموزان اسکیت سوار، اجرای کاراته و حرکات ورزشی حلقه و طناب از سوی دانش اموزان، اجرای سرودهای‌ ایران و انقلابی، اجرای تواشیح و گروه موسیقی از سوی دانش آموزان و اجرای تئا‌تر، قدردانی از خیران مدارس، کارکنان، دانشجویان ودانش آموزان بر‌تر قرآنی اجرا شد.


همایش پیاده روی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد فجر شکوه‌مند انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول


همایش پیاده روی کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول، با حضور جمع کثیری از کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار شد.


این مراسم که به مناسبت سی و هفتمین سالگرد فجر شکوه‌مند انقلاب اسلامی صورت گرفت از ساعت هفت و ربع صبح از گلزار شهدای گمنام واحد آغاز و به سمت آبشار کبودوال ادامه پیدا کرد.


این همایش با همکاری دفتر فوق برنامه تربیت بدنی و دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول برگزار شد و مورد استقبال کارکنان و استادان واحد قرار گرفت.


در پایان به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان جوایزی نفیسی اهدا شد.


هیات رئیسه واحد سروستان با امام جمعه و فرماندار دیدار کردند


همزمان با جشن های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان با حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان سروستان دیدار کردند.


در این دیدار رئیس واحد سروستان با تبریک ایام دهه فجر گفت: «وقوع انقلاب اسلامی گذشته این کشور را از آینده جدا کرد و استقلال و امنیت را برای این کشور به ارمغان آورد.»


دکتر حسین میلادیان افزود: «این استقلال،آزادی و امنیت مرهون امام راحل(ره) و خونبهای هزاران تن از شهدای این مرزو بوم و خانواده‌های آنان است.»


وی با تشکر از حمایت‌های امام جمعه این شهرستان از این واحد دانشگاهی، گزارشی از برنامه های در دست اقدام این دانشگاه بیان کرد و گفت: «سیاست کاهش اتکا به درآمد شهریه دانشجویان در این واحد دانشگاهی با جدیت در حال انجام است و برای رسیدن به این هدف با توجه به پتانسیل های این واحد،احداث گلخانه،کشت قارچ و ایجاد نهالستان در در حال اجراست.»


میلادیان جمع آوری و حمایت ازطرح ها، ایده ها و اختراعات جوانان و دانشجویان شهرستان را از جمله دیگرطرح های در دست اجرا در این واحد عنوان کرد و گفت: «این طرح با استقبال قابل توجه دانشجویان روبرو شده است و این واحد دانشگاهی از طرح هایی که قابلیت تجاری سازی دارند حمایت خواهد کرد.»


امام جمعه شهرستان سروستان نیز گفت:«انقلاب ما با تلاش و همت امام عظیم الشان و مردم به پیروزی رسید و همدلی و اتحاد رمز موفقیت بود»


حسین ابراهیمی با توجه به اهمیت این واحد دانشگاهی برای شهرستان سروستان اظهار کرد: «در یک مجموعه علمی مدیریت منسجم، همدلی و صمیمیت و تعامل به ارتقا و جذب دانشجو کمک می‌کند.


امام جمعه سروستان با استقبال و قدردانی از برنامه های در حال انجام این دانشگاه، گسترش رشته های جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را مهم ارزیابی کرد و گفت: «امکانات این دانشگاه در تمامی زمینه ها و پتانسیل های شهرستان توان ایجاد رشته های تحصیلی جدید را داراست.»


ابراهیمی با تاکید بر اهمیت بعد فرهنگی دانشگاه افزود: «رویکرد دانشجویان به دروس معارف بهتر از قبل شده است که این امر عامل افزایش بعد معنوی جامعه و ارتقا امنیت است.»


همچنین در دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان با فرماندار این شهرستان بر ارتقا، پیشرفت و توسعه این واحد دانشگاهی تاکید شد.


فرماندار سروستان با تبریک ایام دهه فجر با تاکید به استعدادهای شهرستان سروستان خواستارایجاد رشته های تحصیلی در زمینه های نفت و گاز و پتروشیمی شد.


سلیمان کرمی با قدردانی از سیاست های این واحد دانشگاهی درباره کاهش اتکا به درآمدهای شهریه دانشجویان گفت: «فرمانداری شهرستان سروستان از هرگونه همکاری درباره حل مشکل زمین و آب برای راه‌اندازی گلخانه و ایجاد نهالستان دریغ نخواهد کرد.»


کرمی در این دیدار خواستار همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان در برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت همگانی در این شهرستان شد.


نمایشگاه عکس به یادماندنی های انقلاب در واحد زابل افتتاح شد


با حضور هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل و جمعی از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی، نمایشگاه عکس به یادماندنی‌های انقلاب در محل ساختمان اداری افتتاح شد.


رئیس واحد زابل در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: «برپایی نمایشگاه هایی که یادآور روزهای سخت مبارزه و جانفشانی‌های فرزندان حضرت امام خمینی(ره) برای رسیدن به آرمان های اسلام ناب محمدی (ص) است، روح استبداد ستیزی را در مردم ما زنده نگه می دارد.»


دکتر محمد مجوزی گفت: امروزه انقلاب های بسیاری در دنیا با تاثیر پذیری از انقلاب مردمی ایران اسلامی در جهان شکل گرفته و تعدادی از این انقلاب ها چون در ادامه ی راه، از مسیر اصلی خود خارج شدند و به نتیجه نرسیدند.


مجوزی تصریح کرد: افتخارات به دست آمده پس از انقلاب اسلامی همه بر اثر پافشاری بر اصول انقلاب و منویات مقام معظم رهبری است و مردم با بصیرت ایران تا زمانی که از اصول انقلاب اسلامی پیروی کنند و از خط رهبری فرزانه انقلاب خارج نشوند همچنان الگوی آزادی خواهان جهان خواهند بود و بر قله های افتخار خواهند ایستاد.


دکتر میرساردو: نیروی انتظامی همواره مظهر اقتدار و شجاعت بوده است


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت دهه مبارک فجر به دیدار فرمانده ناجا در شهرستان گرمسار رفته بود، با تبریک ایام الله سالگرد پیروزی انقلاب گفت: «نیروی انتظامی همواره مظهر اقتدار و شجاعت بوده و قدردان تلاش خستگی ناپذیر وایثار بی وقفه نیروی انتظامی درتأمین امنیت جامعه هستیم.»


به گزارش خبرنگار آنا، طاهره میرساردو با بیان اینکه شهرستان گرمسار از امنیت بسیار بالایی برخوردار است تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در تأمین امنیت شهرستان را یادآور شد و افزود: «نیروی انتظامی همواره حافظ نظم و امنیت و پاسدار ارزش‌های اسلام و انقلاب و زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی بوده است.»


میرساردو امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط جامعه را ثمره حضور نیروی انتظامی در شهرستان برشمرد و از تلاش ها و زحمات شبانه روزی سرهنگ پاکدامن و همکاران ایشان در راستای برقراری امنیت و آرامش در جامعه قدردانی کرد.


سرهنگ غلامحسن پاکدمن، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمسار هم ضمن تشکر و قدردانی از حضور سرپرست و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در نیروی انتظامی شهرستان گرمسار، از نقش مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در توسعه آموزش عالی در شهرستان تقدیر کرد و گفت: «نیروی انتظامی شهرستان گرمسار آمادگی هرگونه همکاری مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در ارتقاء آگاهی دانشجویان و آموزش های لازم در خصوص جرائم را دارد.»


برپایی نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی


به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی با هدف شناساندن فرهنگ بومی و سنتی گیلان با حضور رحمت علیرضا بری حقایق دبیر شورای سیاست گذاری سما استان گیلان و جمعی از مسئولان در دبیرستان دختران سما واحد رشت دوره اول افتتاح شد.


این نمایشگاه ۳ روزه دارای ۹ غرفه صنایع دستی، شامل حصیربافی، رشته دوزی، بافندگی، عروسک بافی، تابلوسازی است.


دبیر شورای سیاستگذاری سما استان گیلان در حاشیه برپایی این نمایشگاه با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: «صنایع دستی نه تنها حوزه مهم تلفیق هنر و صنعت و فرهنگ تلقی می‌شود، بلکه در بسترتاریخ به عنوان بهترین حافظ هویت ملی کشور ما به شمار می‌رود.»


رحمت علی صابری حقایق به توجه ویژه نظام آموزشی کشور در سال‌های اخیر به هنرهای سنتی و بومی بیان کرد: «سرمایه‌گذاری روی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی یکی از راههای کم هزینه و مناسب برای ایجاد اشتغال می‌باشد.»


وی خطاب به دانش آموزان حاضر در نمایشگاه گفت: «هر یک از ما بخصوص شما دانش آموزان باید هدفی مشخص در زندگی خود داشته باشید و تنها هدف شما ورود به دانشگاه و مقاطع بالا‌تر نباشد بلکه در زمان تحصیل باید خود را برای زندگی بهتر در اجتماع آماده کنید.»


همزمان با دهه مبارک فجر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان جمعی از مسئولان سما واحد رشت با حضور در منزل جانباز دفاع مقدس مجید حمدی با وی دیدار کردند.


در این دیدار صمیمیانه دبیرشورای سیاستگذاری سما استان گیلان با بیان اینکه هیچ پاداش و تقدیری نمی‌تواند کاربزرگ شهدا و جانبازان را جبران کند اظهار کرد: «وجود گرانقدر جانبازان افتخار و برکت جامعه هستند و باید همیشه قدردان ایثار و تلاش انان بود.»


رحمت علی صابری حقایق گفت: «جانبازان الگوی بسیار مناسب برای نسل امروزی به ویژه جوانان هستند و باید نقش بی‌بدیل جانبازان در دوران دفاع مقدس به جوانان تبیین شود تا این جوانان الگو گیری مناسبی داشته باشند.»


در ادامه مهندس مجید حمدی استاد مدعو آموزشکده سما واحد رشت به ذکر خاطراتی از حضور در جبهه و نحوه جانبازی خود پرداخت.


وی در عملیات کربلای ۵ به افتخار جانبازی نایل آمد.


بیانیه انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد در آستانه 22 بهمن


در آستانه 22 بهمن و آغاز سی و هشتمین بهار آزادی، این روزها با این‌که توافق برجام را پشت سر گذاشته‌ایم و امید می‌رود با رفع تحریم‌ها، بخشی از مشکلات اقتصادی ملت حل گردد، اما نباید از توطئه‌ها و نفوذ دشمن غافل باشیم.


دشمنان ملت ایران و در راس آن‌ها شیطان بزرگ، در این مدتی که از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد از هیچ تلاشی برای فروپاشی و انحراف نظام از آرمان‌های بلند بنیان گذار جمهوری اسلامی ‌ایران دریغ ننموده‌اند، و این امت همیشه در صحنه با حضور به موقع خود، تلاش‌های آنان را ناکام گذاشته‌اند و امید است که این بار نیز با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن 94و نیز حضور هوشمندانه در انتخابات هفتم اسفند‌ماه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب نموده و امید تازه‌ای‌ برای حرکت رو به جلوی ملت ایران در راه تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی ایران در کالبد همه علاقه مندان به این نظام و کشور ایجاد کنند.


اعضای انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد، ضمن اعلام حضور خود در صحنه‌های آزمایش پیش‌رو، همه ملت ایران را به حضور فعال در این صحنه‌ها و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب ‌اسلامی فرا می‌خوانند و مثل همیشه چشم به راه جواب دندان شکن این امت، به تمام یاوه‌گویی‌های دشمنان و بیمه کردن این انقلاب خواهند بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته