دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نماینده برند آلمانی آل‌اشپورت‌: آقای کفاشیان! التماس می‌کنم بی‌خیال شوید/ دو ‌سال است ما را سر کار گذاشته‌اند

ظاهرا قرار نیست ماجراهای شرکت آل‌اشپورت با فدراسیون فوتبال خاتمه پیدا کند. پس از این‌که حدود 3 ماه قبل فدراسیون فوتبال با گردش در میان برندهای معتبر تولید البسه ورزشی دوباره به آل‌اشپورت رسید و خبر از توافق نهایی مجدد با این شرکت داد، حالا خبر می‌رسد قرارداد طرفین هنوز امضا نشده و رسما تیم‌های ملی فوتبال ایران البسه ندارند.
کد خبر : 65981

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از شهروند، با این‌که موضوع لباس‌های تیم‌ملی در برابر مسائل حاشیه‌ای فدراسیون چندان اهمیتی نباید داشته باشد اما انگار ماجرا بسیار پیچیده‌تر از آن است که فکرش را بکنیم. گفت‌وگوی «شهروند» با وحید جعفری، نماینده شرکت آل‌اشپورت در خاورمیانه خیلی از ابهام‌های این ماجرا را روشن می‌کند.
ظاهرا قرار نیست ماجراهای شما و فدراسیون فوتبال به پایان برسد....
دیگر خودمان هم خسته شدیم. دو‌ سال است با فدراسیون توافق می‌کنیم اما خیلی زود زیر آن می‌زنند. بارها از توافقنامه‌ای که امضا کردیم هم طفره رفتند و واقعا نمی‌دانیم چه کنیم. ما 3 ماه قبل همه‌چیز را تمام کرده بودیم و قرار بود در یک نشست خبری قرارداد امضا شود و دوباره البسه تیم‌ملی را بدهیم که ماجرا رفت روی هوا!
شما بعد از اتفاقات گذشته چطور راضی شدید با فدراسیون بر سر میز مذاکره بنشینید؟
چه می‌کردیم. من خودم به آقایان گفتم بروید دنبال برند جوما اما باز هم زنگ زدند و گفتند آل‌اشپورت را می‌خواهیم. به خدا قسم التماس می‌کردند که هیچ‌ برندی به اندازه آل‌اشپورت به سود فدراسیون کار نمی‌کند. آن‌قدر خواهش کردند که پذیرفتم ولی نمی‌دانم ناگهان چه شد که پشیمان شدند.
الان به‌طور کامل ماجرای آل‌اشپورت منتفی شده است؟
این را باید از مسئولان فدراسیون بپرسید. من شخصاً دیگر دلم راضی به این‌که با فدراسیون فوتبال کار کنم، نیست؛ اما اگر آنها بخواهند شاید از تصمیمم برگردم. با این وجود از مسئولان فدراسیون عاجزانه تقاضا می‌کنم بی‌خیال آل‌اشپورت شوند. آنها التماس کردند که برگردیم و من حالا التماس می‌کنم با یک برند دیگر قرارداد امضا کنند. هر مشورتی هم بخواهند شخصا درباره برندهای دیگر به آنها می‌دهم.
البته درباره برند شما هم حرف و حدیث زیاد است. مثلا گفته می‌شود قراردادهای مالی‌تان شفاف نیست و ....
این حرف را کدام آدم ناآگاهی زده است؟ ما حتی بیشتر از قراردادی که با فدراسیون طی کردیم، خدمات ارایه دادیم. بماند که فدراسیون چند بار از قرارداد با ما تخطی کرد و لباس‌های متفرقه را به نام آل‌اشپورت به تیم‌ملی داد و صدای خیلی‌ها درآمد. شما اطمینان داشته باشید شرکت ما با فساد هیچ ارتباطی ندارد و اساس کارمان روی شفافیت و احقاق حق بوده است.
یعنی چه فدراسیون از قرارداد با شما تخطی کرد؟
دوست ندارم دراین‌باره حرف بزنم. قبلا گفته بودم که لباس متفرقه را می‌خریدند و لوگوی آل‌اشپورت رویش می‌چسباندند. دراین‌باره حرف زده بودیم و قرار بود دیگر از این اتفاقات رخ ندهد که ماجرا کلا عوض شد.
برخی بر این باورند که عده‌ای خارج از فدراسیون دوست ندارند آل‌اشپورت اسپانسر تیم‌ملی باشد؛ این مسأله صحت دارد؟
متاسفانه همین‌طور است و ما هم به خاطر همین مسأله قبل از توافق 3 ماه پیش از فدراسیون خواستیم مدتی با یک برند دیگر کار کنند. من شک ندارم نظر فدراسیون فوتبال و در رأس‌ آن علی کفاشیان این است که به همکاری‌اش با ما ادامه دهد ولی به این‌ نتیجه رسیده‌ام در سطح بالاتر مخالف این مسأله هستند.
منظورتان وزارت ورزش است؟
فکر می‌کنم شخص وزیر نمی‌خواهد ما با تیم‌های ملی همکاری کنیم. البته ما مشکلی با وزیر نداریم و حتی قبل از جام‌جهانی 2014 هم وقتی وزیر خواست به کی‌روش پول اضافه پرداخت کنیم، به‌خاطر منافع ملی این کار را کردیم. امیدوارم من اشتباه کنم اما فکر می‌کنم کسی مانع شده تا فدراسیون با ما قرارداد ببندد.
با تمام این مسائل به نظر می‌رسد شما خودتان هم علاقه زیادی به همکاری با فدراسیون دارید؟
این نظر شما است؛ چون واقعا ته دلم دیگر راضی به این کار نیستم. شما خودتان را جای من بگذارید. من به‌عنوان یک ایرانی و نماینده یک شرکت بزرگ آلمانی در خاورمیانه در کشور خودم سر کار رفته‌ام! دو ‌سال است فدراسیون فوتبال با آبروی شرکت آل‌اشپورت بازی کرده و من به‌خاطر کشورم سکوت کردم. حتی جلوی برخی رفتارهای انتقادی مسئولان عالی‌رتبه شرکت را نیز گرفتم. همه اینها به خاطر منافع تیم‌ملی کشورم بوده است؛ اما متاسفانه رفتارهایی انجام شد که دیگر رغبت به شروع کار جدید نمی‌کنم. به خاطر همین هم از فدراسیون می‌خواهم به سراغ یک برند دیگر بروند.
یعنی اگر فدراسیون از شما بخواهد، پیشنهادشان را قبول نمی‌کنید؟
نمی‌دانم؛ اجازه بدهید درخواست جدید بدهند، بعد درباره‌اش حرف می‌زنیم!



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته