دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1401 - 19:39

عوامل محبوبیت آمبولانس هوایی خصوصی در میان مردم چیست؟

جست‌وجو علت‌های ابراز علاقه مردم نسبت به آمبولانس هوایی، آمبولانس خصوصی و تماس با شماره آمبولانس آشنا شوید.
کد خبر : 659597
آمبولانس



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، اعزام آمبولانس خصوصی برای انتقال بیماران از منزل به بیمارستان یا بالعکس به درخواست تماس گیرنده با شماره آمبولانس، انجام می شود. قرار گرفتن در شرایط سخت و موقعیت های اضطراری موجب می شود تا با مشکلاتی برای انتقال بیماران به مقصد مورد نظر مواجه شده باشید.


چه هنگام بکارگیری آمبولانس های خصوصی زمینی یا آمبولانس هوایی بهترین گزینه پیش رو می باشد؟


آمبولانس خصوصی در زمان هایی که همراهان بیمار وسیله نقلیه مناسب برای انتقال بیماران نداشته باشند بسیار موثر و مفید خواهد بود. انتقال راحت بیماران در مسیر از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا برخی بیماران باید همراه با تجهیزات پزشکی مورد نیاز و ویژه ای منقل شوند.


آمبولانس خصوصی با استقبال زیادی از طرف مردم روبرو شده است. این را می توان از افزایش تماس مردم با شماره آمبولانس متوجه شد. در ادامه به برخی از علل آن می پردازیم:



  • از آنجایی که آمبولانس خصوصی نیز همانند آمبولانس های دولتی هیچ محدودیتی ندارد لذا در تمام نقاط شهری و حتی بین شهری امکان تردد برای آنها امکان پذیر است.

  • آمبولانس خصوصی بیماران را به مراکز درمانی خصوصی که از قبل توسط همراهان بیمار تعیین شده، منتقل می نماید. اما آمبولانس های دولتی، بیمار را به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال می دهند. از اینرو برا انتقال بیمار به مراکز مورد نظر همراهان باید توسط شماره آمبولانس از آمبولانس خصوصی استفاده نمایید.

  • برای درخواست آمبولانس خصوصی هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و در تمام ساعات شبانه روز حتی روزهای تعطیل می توان از آن بهره برد.

  • در آمبولانس خصوصی کادر پزشکی برای بیمارانی که دچار ایست قلبی یا حمله قلبی شده اند همراه با مراقبت و امکانات ویژه مهیا است و تا زمان رسیدن به مراکز درمانی شامل مراقبت های ویژه خواهند بود.



تجهیزات ویژه و کادر پزشکی متخصص جهت انتقال راحت تر بیماران


چه وضعیت و موقعی نیازمند تماس با شماره آمبولانس خصوصی است؟


به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:



  • چنانچه در قفسه سینه درد شدیدی را احساس می کنید و این درد بیش از چند دقیقه ادامه پیدا کند. آمبولانس های خصوصی دارای تجهیزاتی است که به شما تا رسیدن به مراکز درمانی کمک می کند.

  • چنانچه دچار تنگی نفس شده و نفس کشیدن برایتان سخت شده، بطوری که در قفسه سینه احساس درد دارید، حتما با شماره آمبولانس تماس بگیرید. در این موقع احتمال حمله قلبی یا لخته شدن خون در ریه وجود دارد که بسیار خطرناک خواهد بود.

  • در صورتی که فرد دچار کم بینی، تاری دید یا از دست دادن بینایی شود نیز باید با آمبولانس خصوصی تماس بگیرند. در چنین موقعیتی احتمال سکته مغزی با این علائم مشاهده شده است.

  • اگر دچار سوختگی های درجه دو و سه شده اید حتما با آمبولانس تماس بگیرید. سوختگی های بالای ۸ سانتی متر و مشاهده تاول و لکه لکه شدن پوست از نوع سوختگی هایی است که نیازمند تماس با آمبولانس برای اعزام به بیمارستان می باشد.

  • اگر سر فرد با جایی برخورد کرده و دچار تشنج، بیهوشی یا سردرد شدیدی شده، لازم و ضروری است تا به سرعت با آمبولانس تماس بگیرید.

  • اگر قسمتی از بدن دچار بریدگی شده که منجر به خونریزی زیادی شده است و بند نمی آید نیاز فوری به آمبولانس وجود دارد.

  • درد شکم، تورم و درد در بیضه، تب بالا، دیابت، شکستگی استخوان تشنج، خونریزی در دوران بارداری، آپاندیس و غیره همگی نیازمند تماس با شماره آمبولانس های خصوصی و آمبولانس هوایی اگر در منطقه صعب العبور و دور افتاده ای هستید می باشند.


از شما دعوت میکنیم به مطالعه مطلب " بررسی دلایل استقبال مردم از شماره آمبولانس خصوصی هوایی " برای شناخت موارد بیشتر، در این محتوا به طور خلاصه سعی میکنیم نکته های مهم تر را بیان کنیم.


خوبی ها و بدی های استفاده از خدمات مراکز اورژانس خصوصی


اولین موردی که می بایست درباره ی اورژانس خصوصی ذکر گردد این است که فارغ از محل جغرافیای وجود این آمبولانس ها در هر نقطه از کشور الزامی است و برای ارائه ی خدمات به افراد باید مقدمات حضور چنین آمبولانس های در تمام نقاط کشور به وجود بیاید تا افراد بتوانند از مزیت های بسیار خارق العاده ی این آمبولانس ها استفاده کنند.


یکی از بزرگ ترین مزیت های آمبولانس خصوصی در تهران این است که انتقال بیمار کاملا به موقع صورت می گیرد. مورد دیگری که می بایست در ارتباط با خوبی های آمبولانس خصوصی ذکر گردد تجهیزات این آمبولانس است. تجهیزات آمبولانس فوق به گونه است که می توان به آن یک بیمارستان کوچک گفت. برخورداری از دستگاه های ICU و NICU از جمله تجهیزات بسیار پیشرفته ی این آمبولانس می باشد.


در کنار موارد فوق باید به کیفیت خدمات ارائه شده توسط کادر این اورژانس ها هم اشاره کرد. خدماتی که توسط کادر متخصص آمبولانس خصوصی به افراد ارائه می گردد با کیفیت بوده و سبب خاطر جمعی و افزایش آرامش افراد می گردد.


همچنین باید گفت که در قبال این خدمات آمبولانس های خصوصی هزینه های بسیار معقولی را از افراد دریافت می کنند. ارائه ی چنین خدماتی به هیچ عنوان دارای قیمت نمی باشد چرا که بحث جان افراد در میان است. افراد باید در نظر داشته باشند که دریافت هزینه های بالا به معنی ارائه ی خدمات با کیفیت نمی باشد.



آمبولانس هوایی نسبت به دیگر آمبولانس ها دارای ظرفیت بیشتر و زمان کمتری است


چه چیزی باعث تمایل مردم به استفاده از آمبولانس هوایی خصوصی شده است؟



  • آمبولانس هوایی مجهز به کلیه تجهیزات ویژه دائمی می باشد. از اینرو در زمان حمل بیماران در مسافت های بین شهری و حتی خارج از کشور به راحتی و با اطمینان خاطر می توان از آنها بهره برد.

  • انتقال بیمارانی با حالت وخیم توسط آمبولانس خصوصی هوایی به مراکز درمانی با سرعت بالا، مدت زمان کم و ایمنی کامل از ویژگی های منحصر به فردی است که در این روش امکان پذیر است و امروزه کاربردهای زیادی دارد.

  • بالگردهایی که این روزها به عنوان آمبولانس هوایی مورد استفاده قرار می گیرند، دارای ظرفیت های بالایی نسبت به دیگر آمبولانس ها هستند. از اینرو ظرفیت بالایی برای انتقال بیماران به مراکز درمانی را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار دارد. این اتفاق در زمان وقوع تصادفات و حادثه هایی که چندین مجروح نیاز به انتقال همزمان دارند بسیار مفید و اثرگذار خواهد بود و جان افراد زیادی نجات خواهد یافت.

  • همچنین امکان حضور همراهان بیمار در آمبولانس هوایی با توجه به ظرفیت موجود قابل هماهنگی و انجام می باشد.

  • در زمان انتقال بیماران توسط آمبولانس های خصوصی، کلیه فوریت های پزشکی، تجهیزات ICU و CCU و غیره در شرایط اضطراری برای بیماران انجام می شود. با توجه به خدمات رسانی مطلوب و پیشرفته، بیمار با شرایط بهتری به مراکز درمانی منتقل می شود.

  • هزینه انتقال با آمبولانس هوایی با توجه به مسافت طی شده، تجهیزات، فوریت های پزشکی و شرایط لجستیکی توسط کارشناسان ارزیابی و اعلام می شود. اما باید خاطر نشان کرد که هیچ هزینه ای برای نجات جان انسانها زیاد نیست. پس در تماس با شماره آمبولانس هیچ کوتاهی نکنید.


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته