دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو: لوبانف وقت تلف نکرد/ دردیدارهای آینده هواداران را شاد می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن گفت: دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند اما اگر بعد از گل اول ما پنالتی را گل می‌کردیم می توانستیم کار حریف را تمام کنیم.
کد خبر : 65959

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: «بازی خیلی قشنگی بود. هر دو تیم در رده بالای فوتبال بازی کردند و تماشاگران در ورزشگاه و در خانه از دیدن بازی لذت بردند. امروز تماشاگران شاهد یک بازی زیبا و تماشایی بودند و فکر می‌کنم اوج هیجان را در این بازی دیدند. کارهای زیبایی در زمین مسابقه انجام شد و در نهایت 4 گل به ثمر رسید که سهم هر تیم 2 گل بود.»


سرمربی پرسپولیس یادآور شد: «بازیکنان ما اراده و انگیزه خوبی از خود به نمایش گذاشتند وامیدواریم در بازی‌های آینده هم با حمایت هوادارانمان بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. از تمامی تماشاگرانی که از تیم ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم در دیدارهای آینده آنها را شاد کنیم.»


وی در مورد تعویض‌های تیمش خاطرنشان کرد: «ما تعویض‌هایی که انجام دادیم مجبور شدیم. ماریچ عضله پایش گرفته بود و مجبور شدیم که تعویض کنیم. در دقایق پایانی سانتری که بازیکنان ذوب‌آهن انجام دادند بسیار عالی بود و تبریزی هم ضربه سر خیلی خوب زد. عملا ذوب‌آهنی‌ها در حالی به دو گل رسیدند که فرصت چندانی برای گلزنی نداشتند.»


یکی از خبرنگاران درباره وقت تلف کردن لوبانف از برانکو سوال پرسید که برانکو جواب داد: «من منظور سوال شما را نمی‌دانم چیست. آیا دروازه‌بان ما باید دروازه را خالی می‌کرد تا ذوب آهن به گل برسد؟ ما فرصت‌های زیادی به دست آوردیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. اما ذوب آهن از دو فرصت نصفه و نیمه به گل رسید. نمی‌دانم دروازه‌بان ما باید چه کار می‌کرد.»


او ادامه داد: «ذوب آهن یکی از تیم‌های خوب جدول است. در دو فصل اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته و نشان داده که چرا از تیم‌های خوب اصفهان محسوب می‌شود. این تیم در تمام خطوط از بالانس خوبی برخوردار است و یکی از کاندیداهای قهرمانی محسوب می‌شود. در فوتبال مدرن همیشه دوئل و خطاهای بسیاری در بازی رخ می‌دهد. در فوتبال چنین مسائلی وجود دارد. دو تیم برای پیروز شدن جنگیدند.»


سرمربی پرسپولیس درباره متوقف شدن تیمش مقابل سپاهان و ذوب‌آهن در دو هفته پیاپی بیان داشت: «این آتش بازی‌ و یک نبرد است که ممکن است هر نتیجه‌ای رقم بخورد. طبیعی است که در فوتبال مدرن دوئل زیاد است، خطا زیاد می‌شود و کارهای تهاجمی هم بیشتر صورت می‌گیرد. شما بیشتر از من می‌دانید که رقابت پرسپولیس با سپاهان و ذوب‌آهن چقدر تنگاتنگ است. طبیعی است که هر سه تیم برای پیروزی مقابل هم تلاش کنند و ما هم در این دو بازی اخیر تمام تلاش‌مان را کردیم و بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم. بازی هجومی، موقعیت‌های زیاد گل و همه باید از این اتفاقات خوشحال باشیم.»


برانکو درباره اینکه ذوب‌آهن فقط دو موقعیت گل داشت که به گل تبدیل کرد، تصریح کرد: «ذوب‌آهن دو موقعیت داشت که از روی شانس زیاد آنها را تبدیل به گل کرد و فکر نمی‌کنم موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما خلق کرده باشد. این تیم یک پنالتی گرفت و یک توپ هم اتفاقی به کنار زمین ما آمد که ارسال و تبدیل به گل شد، اما پرسپولیس همه چیز داشت. پنالتی، تک به تک و انواع و اقسام موقعیت‌ها که بسیاری از آنها را از دست دادیم و در اصل خودمان مقصر هستیم که این توپ‌ها تبدیل به گل نشد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته