دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1394 - 17:03

مرگ مرد جنایتکار در خانه‌اش

مرد میانسال که با شلیک گلوله پسرش را به قتل رسانده بود، روز گذشته در خانه اش به علت بیماری درگذشت. مرگ او مهر باطل به پرونده این جنایت زد.
کد خبر : 65935

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، ساعت 19 جمعه 13 شهریور امسال، جنایتی در یکی از خیابان های اصلی منطقه سیمون بولیوار تهران رخ داد. صدای شلیک گلوله راز این جنایت را برملا کرد و باعث شد تا اهالی این منطقه به خیابان آمده و با جسد پسر جوانی به نام مجتبی در مقابل در خروجی مواجه شوند.


به دنبال این جنایت تلخ، کارآگاهان جنایی پایتخت به همراه بازپرس سعید احمدبیگی راهی محل شدند. بررسی های اولیه حکایت از این داشت که مقتول مردی ۳۳ساله است که با شلیک تنها یک گلوله که از گوشه چشمش وارد جمجمه شده و از پشت سرش خارج شده به قتل رسیده است.


جسد مرد جوان برای مشخص شدن علت تامه مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد. از سویی در تحقیقات مشخص شد که عامل این جنایت کسی نیست جز پدر مجتبی. پدر مقتول که مردی مسن بود و به علت بیماری ام‌اس روی ویلچر نشسته بود، به عنوان تنها مظنون پرونده در صحنه جنایت بازداشت شد و تحقیقات از او صورت گرفت. مرد 65 ساله در همان تحقیقات اولیه به قتل پسرش گفت اعتراف کرد و انگیزه این جنایت را این چنینی بیان کرد: مجتبی همیشه ما را اذیت می‌کرد، معتاد بود و پیش از این هم با برادرانش درگیر شده بود و شیشه های خانه را شکسته بود. مجتبی متاهل و دارای یک فرزند بود و با همسرش در طبقه پایین زندگی می‌کرد چند وقتی بود که به مصرف مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده به همین خاطر عمویش او را به کمپ ترک اعتیاد خودش برد تا بلکه او را ترک دهد اما او گوشش بدهکار این حرف‌ها نبود.


مرد میانسال ادامه داد: دیروز مجتبی به اینجا آمد و لاستیک ماشین برادرش را پاره کرد و بعد یک نامه تهدیدآمیز روی شیشه خودرو گذاشت من هم او را تهدید کردم که اگر به خانه بیایی تو را می‌کشم. او آبروی ما را برده بود. مدام در حال دعوا کردن با من و اعضای خانواده اش بود و از من برای خرید مواد پول می گرفت.


مرد میانسال که در شوک جنایتی بود که دقایقی پیش مرتکب شده بود، گفت: امروز حدود ساعت 7 شب زنگ طبقه دوم به صدا درآمد، در که باز شد مجتبی را دیدم که بی خیال وارد خانه شده است. من درست روبه‌روی در ورودی نشسته بودم. او را دیدم که با بی تفاوتی دو دستش را در جیبش گذاشته بود و در چارچوب در ایستاده بود. من هم کلتی را که از قبل تهیه کرده بودم را از زیر بالش درآوردم و یک گلوله به سمت او شلیک کردم.


به دنبال اعترافات مرد میانسال، بازسازی صحنه قتل و تکمیل تحقیقات، او با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. اما از آنجایی که او وضعیت جسمی خوبی نداشت، از قاضی پرونده درخواست کرد که با قرار وثیقه تا رسیدن زمان محاکمه اش آزاد شود. باتوجه به بیماری مرد میانسال و آنکه از نظر قانونی او محکوم به قصاص نبود، با این درخواست موافقت شد و مرد میانسال از زندان به صورت موقتی آزاد شد.


روزگذشته متهم میانسال بر اثر سکته جان خود را از دست داد و با مرگ او در خانه‌اش، پرونده این جنایت به دستور بازپرس سعید احمدبیگی مختومه شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: قتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته