دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1394 - 16:57

پایان وحشت در شهر

اعضای باندی که شبانه وارد خانه‌ها شده و با بستن دست و پای ساکنین خانه‌ها، سرقتهایشان را اجرا می‌کردند، سه پسر جوان بودند که در عملیاتی ویژه توسط پلیس دستگیر شدند.
کد خبر : 65934

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رسیدگی به این پرونده از اوایل بهمن امسال و با شکایت مرد جوانی به پلیس آغاز شد. مرد جوان از حضور سه مرد خشن در خانه‌اش خبر داد و به پلیس گفت: دیشب در حال استراحت داخل خانه بودم که متوجه حضور افراد ناشناسی در خانه‌ام شدم. آنها با تهدید، دست و پای من و اعضای خانواده‌ام را بستند و تمام وسایل داخل خانه را به سرقت بردند.


اما این پایان ماجرا نبود، چرا که در مدت سه هفته گذشته سرقت‌های شبانه به صورت سریالی ادامه داشت و اهالی شهرستان میبد از حضور مردان سارق که از دیوارها بالا آمده و دست و پای صاحبخانه را بسته بودند تا سرقت‌هایشان را اجرا کنند واهمه داشتند.


باتوجه به حساسیت موضوع و از آنجا که ترس و وحشت در شهر حاکم شده بود، اکیپی ویژه برای دستگیری عاملان این سرقت وارد عمل شد و با تحقیقات شبانه روزی موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی کنند. با شناسایی مخفیگاه متهمان، در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کنند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی از اموال مسروقه کشف شد.


سرهنگ سیدمحمدطاهرموسوی، فرمانده انتظامی شهرستان میبد در رابطه با این خبر می گوید:« متهمان دستگیر شده 17 تا 20 سال سن دارند. تحقیقات با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت متهم
ارسال نظر
قالیشویی ادیب