دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1394 - 16:21

دستگیری بعد از 12 سرقت

دو سارق جوان که از زنان و دختران جوان سرقت می کردند، به دام پلیس افتادند. متهمان در تحقیقات خود به 12 سرقت کیف اعتراف کردند.
کد خبر : 65931

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مدتی قبل دو زن جوان با مراجعه به پلیس از سرقت کیف پولشان خبر دادند. بدنبال این شکایت، رسیدگی در این رابطه آغاز شد و در ادامه تحقیقات کارآگاهان با پرونده های مشابه مواجه شدند که حکایت از سریالی بودن سرقت‌ها توسط اعضای یک باند را داشت.در ادامه تحقیقات مشخص شد سارقان جوان تنها وجه نقد داخل کیف‌های سرقتی یا کارت های عابربانکی که رمز آن ها در کنار کارت بوده را برمی‌دارند و مدارک داخل آن را به دور می‌اندازند.همچنین آنها زنان و دختران جوان را برای اجرای نقشه سرقتشان انتخاب می کنند.


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به این که کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی یک نفر از کیف قاپان را شناسایی کردند،گفت: با هماهنگی قضائی مأموران به مخفیگاه وی مراجعه و در علمیاتی ضربتی فرد تحت مراقبت را دستگیر کردند. فرد دستگیر شده ابتدا منکر سرقت بود اما زمانی که با شاکیان پرونده روبه رو شد به ناچار لب به اعتراف گشود.


سرهنگ"عرب زاده" ادامه داد: کارآگاهان در همان روز همدست متهم را که از متهمان سابقه دار بود دستگیر کردند که همان ابتدا به 12 فقره کیف قاپی در نقاط مختلف شهر اعتراف کرد. دو متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.



انتهای پیام/

برچسب ها: بازداشت سرقت
ارسال نظر
قالیشویی ادیب