دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1401 - 00:15

کلهر: تغییر نسل به پرسپولیس ضربه زد/ قهر و آشتی‌های گل‌محمدی را نمی‌پسندیدم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: قهر و آشتی کادر فنی به تیم‌ هیچ کمکی نکرد و تازه مشکلات بیشتری را برای این تیم به وجود آورد.
کد خبر : 659030
پرسپولیس سپاهان



محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره وضعیت پرسپولیس و باخت این تیم مقابل سپاهان گفت: به نظرم اشکال بزرگ پرسپولیس در این فصل دفاع تیمی سازمان نشده بود که باعث ناهماهنگی‌های زیادی شد.این تیم در بخش دفاع از دروازه‌بان بگیر تا سایر بازیکنان برخلاف سال‌های گذشته بسیار ضعیف کار کرد. پرسپولیس در بازی با حریفان خود خیلی راحت گل می‌خورد و حتی در بازی با سپاهان همان ابتدای کار موقعیت گل به حریف داد اما به نظرم حریف بدشانس بود که نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند. در بازی با ذوب‌آهن هم همان ابتدای کار پرسپولیس گل خورد و این نشان می‌دهد بازیکنان خیلی بی‌دقت بازی می‌کردند.


وی به دلایل افت پرسپولیس نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: من فکر می‌کنم یکی از دلیلی که پرسپولیس نسبت به سال‌های گذشته ضعف داشت خطرناک بازی نکردن این تیم و جسور نبودنش بود. در سال‌های گذشته این تیم به شدت جسور بازی می‌کرد اما در این فصل بازیکنان بی‌پروا بازی نمی‌کردند. حتی می‌توان گفت بازیکنان تعویضی بهتر بود. این عدم ثبات در بخش دفاعی و نبود جسارت بازی کردن باعث شد تا پرسپولیس امسال جام قهرمانی را از دست بدهد.


کلهر به ضرروت استعفای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس به خواسته هواداران اشاره کرد و گفت: پرسپولیس امسال با مشکلات زیادی روبه‌رو شد که مسائل فنی را هم تحت تأثیر قرار داد. فصل گذشته این تیم قهرمان شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد. اما امسال کار سخت شد، بازیکنان کلیدی زیادی پرسپولیس از دست داد و در بازیکنانی هم که جذب شد به خصوص خارجی‌ها تأثیرگذار نبود و به لحاظ فنی ضعف داشتند. با این حال به نظرم گل‌محمدی کارنامه بدی ندارد، به خصوص اینکه او تا قبل از بازی با سپاهان در کورس قهرمانی بود، البته اگر او بتواند این جایگاه دومی را حفظ کند قطعا شرایط بهتر می‌شود اما من بعید می‌دانم با این شیوه بازی کردن تیم پرسپولیس بتوانند جایگاه دومی را حفظ کنند.




بیشتر بخوانید؛


واکنش برانکو به قهرمانی استقلال؛ سخت است همیشه یک تیم قهرمان شود


باشگاه پرسپولیس منتظر استعفای رسمی گل‌محمدی/سرمربی خارجی در راه است





پیشکسوت پرسپولیس در خصوص قهر و آشتی‌های گل‌محمدی که چقدر به تیم ضربه زد، اظهار کرد: من به شخصه این مورد را نمی‌پسندم. قهر و آشتی کادر فنی به تیم‌ هیچ کمکی نمی‌کند و تازه مشکلات بیشتری اضافه می‌کند. هر چند که پرسپولیس مشکلات زیادی داشت اما نیاز بود که کادر فنی کمی صبورتر باشد و در تیم مسائل حاشیه‌ای ورود نکند.به هر حال همه تیم‌ها امسال با مشکلات اقتصادی زیادی روبه‌رو بودند اما کادرفنی نباید به این مسائل ورود می‌کرد و تیم دچار حاشیه می‌شد.


کلهر در ادامه عنوان کرد: زمانی که برانکو به پرسپولیس آمد تیم وضعیت خوبی نداشت و در قعر جدول بود. در نیم فصل اول با حمایت مسئولان پرسپولیس روز به روز بهتر شد و نتایج خوبی گرفت. تیم پرسپولیس با حضور برانکو احیا شد و هیچ شکی در آن نیست. گل‌محمدی هم روزمه خوبی دارد و با وجود اینکه تیم از زمان برانکو تغییرات زیادی داشته و بازیکنان کلیدی از این تیم جدا شده‌اند اما در مقابل بازیکنانی همچون میلاد سرلک، فرشاد فرجی، سعید آقایی و... به تیم اضافه شده‌اند. در زمان برانکو پرسپولیس بازیکنان قدرتمندی همچون بیرانوند، مهدی طارمی، کنعانی‌زادگان و.. که هم‌اکنون در بالاترین سطح فوتبال خود هستند را در اختیار داشت، اما این بازیکنان جدا شدند و کادر فنی با همین نفراتی که جذب کرده بود توانست قهرمانی را حفظ کند. با وجود همه مشکلات تا به اینجا هم خوب نتیجه گرفت. ضمن اینکه بالاخره تغییر نسل تاوان دارد و پرسپولیس در این فصل درگیر آن شد. من مطمئن هستم پرسپولیس سال آینده با همین نفرات می‌تواند به جایگاه اصلی خود برگردد. البته در جذب بازیکنان خارجی باید تجدید نظر صورت بگیرد اما هواداران هم باید صبوری کنند و اجازه بدهند تیم دوباره به آرامش برگردد و بتواند برای فصل آینده و قهرمانی آماده شود.


انتهای پیام/۴۰۵۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته