دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1401 - 16:34
قاسمی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

از برگزاری کارگاه تفسیر نوار قلب تا تولید لباس بیمارستانی

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با تشریح دستاوردهای علمی این دانشگاه عنوان کرد: کارگاه حضوری تفسیر نوار قلب و تولید لباس بیمارستانی در این دانشگاه برگزار شده است.
کد خبر : 658793
محسن قاسمی



محسن قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در لارستان اظهار کرد: کارگاه حضوری تفسیر نوار قلب با همکاری حوزه پژوهشی، انجمن علمی پرستاری و باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و با حضور دانشجویان پرستاری دانشگاه‌های دولتی و آزاد در این واحد دانشگاهی برگزار شد.




بیشتر بخوانید:


ارتقای علم، دانش و سواد دانشجویان در انجمن‌های علمی




وی اضافه کرد: با حضوری شدن آموزش و حضور دانشجویان در دانشگاه، فعالیت‌های علمی و پژوهشی این واحد دانشگاهی جدی‌تر از گذشته در حال انجام است.


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان اینکه انجمن علمی پرستاری یکی از انجمن‌های فعال این واحد دانشگاهی است، عنوان کرد: این کارگاه آموزشی با دعوت از یکی از استادان مطرح احیای قلبی از دانشگاه شیراز در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌ریزی و در حال اجراست که با استقبال کم‌نظیر دانشجویان پرستاری این واحد و دانشجویان سایر دانشگاه‌های لارستان مواجه شدیم.


قاسمی یادآور شد: در این کارگاه آموزشی سرفصل‌های آناتومی و فیزیولوژی قلب، اصول الکتروکاردیوگرام، تعیین محور قلب، تشخیص هایپرتروفی، تشخیص سکته قلبی، آشنایی با آریتمیاهای قلبی، بلاک‌های هدایتی و شاخه‌ای و اختلالات الکترولیتی تدریس شد.

وی به گوشه‌ای از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در گام دوم این دانشگاه اشاره کرد و افزود: با شروع گام دوم، سه هسته فناور با مشارکت استادان در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان شروع به فعالیت کرد که از این میان برنامه فناورانه ایده‌آرا، دو ایده برگزیده شدند.


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان درباره طرح‌های در حال اجرا هم گفت: طرح پژوهشی «کاربردهای آموزش الکترونیکی در آموزش‌های بالینی و تئوری گروه‌های پرستاری و مامایی» به‌وسیله سه استاد گروه پرستاری در حال اجراست.


قاسمی تبیین کرد: یکی از هسته‌های فناور زیرنظر بهزاد عبدالله‌پور، مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در زمینه پیشران طب و با ارائه محصول با کاربردی جدید از تولید لباس بیمارستانی و مشارکت دانشجویان رشته پرستاری فعالیت خود را آغاز کرده است.


وی درباره طرح دوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: نرم‌افزار حسابداری مالی چهار سطحی، محصول فناورانه دیگری است که در هسته فناور دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در دست‌ساخت است.


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان درباره سایر فعالیت‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان توضیح داد: در زمینه کارآموزی طرح پویش و معرفی دانشجویان به مراکز صنعتی قراردادهایی با مراکز صنعتی همانند شرکت سایپا منعقد شده است.


قاسمی، تألیف کتاب «میکروب‌شناسی و انگل‌شناسی تشخیصی» توسط مهدی عبادی از استادان هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان که مجوز چاپ از شورای انتشار دانشگاه آزاد اسلامی را دریافت کرده را از دیگر فعالیت‌های علمی پژوهشی این دانشگاه دانست و از داوری چند کتاب دیگر استادان هیئت‌علمی این واحد دانشگاهی توسط شورای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۱۱۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب