دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی: نیمی از تعاونی‌های محلی غیرفعال هستند

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی با بیان اینکه اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی 242 عضو دارد، گفت: از این میزان تنها حدود 100 تعاونی مصرف محلی در کشور فعال هستند.
کد خبر : 65860

ابراهیم طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با بیان اینکه عمده تعاونی‌های مصرف محلی در استان‌های تهران و البرز قرار دارند، افزود: خوشبختانه طی سال‌های اخیر گرایش مردم به سمت استفاده از اقلام تعاونی‌های مصرف محلی بیش‌تر شده و در این حال، حمایت از این نوع تعاونی‌ها رنگ باخته است.


وی تصریح کرد: تعاونی‌های مصرف محلی عمدتا توزیعی هستند و پس از خرید کالا از مبادی اولیه و نظارت بر آن در واحدهای کنترل کیفیت، اجناس را توزیع می‌کنند.


طلایی با بیان اینکه قیمت اقلام تعاونی‌های مصرف محلی بسیار کم‌تر از فروشگاه‌های توزیعی سطح شهر است، بیان کرد: در این تعاونی‌ها به علت اینکه کالاها میان واسطه‌ها دست به دست نمی‌شوند، مردم می‌توانند با قیمت پایین‌تری خرید کنند.


مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی اضافه کرد: خرید کالا از مبادی اولیه، کم‌ بودن هزینه‌های سربار نسبت به سایر شبکه‌های توزیعی کالا و خرید به صورت انبوه از علل کم‌تر بودن قیمت‌های کالا در تعاونی‌های مصرف محلی است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تعاونی کالا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته