دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1394 - 13:02

حریق در اسکله صیادی آبادان

7 لنج از 14 لنج در این حادثه کاملا سوختند و 3 نفر راهی بیمارستان شدند. تحقیقات برای مشخص شدن علت آتش سوزی در اسکله صیادی آبادان ادامه دارد.
کد خبر : 65858

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ساعت چهار وسی دقیقه بامداد امروز، حریق گسترده ای به ماموران آتش نشانی و پلیس پیشگیری اعلام شد. با اعلام این خبر بلافاصله اکیپ امداد و نجت راهی محل شدند و اطفای حریق آغاز شد. در این آتش سوزی 14 لنج دچار حریق شده بودند که 7 لنج به صورت کامل در آتش سوختند و نیمی یک لنج باربری هزار تنی و یک یدک‌کش باربری، دچار حریق شد.


این حادثه با اعزام 14 خودروی آتش نشان، دو فروند یدک کش اطفا حریق و یک فروند شناور آتش خوار با همکاری آتش نشانی های شهرداری، پالایشگاه و بنادر آبادان و خرمشهر در بخش اسکله فرو نشانده شد. هر کدام از این شناورها حامل ده‌ها تن برنج و انواع کالای ملوانی بودند. خسارت اولیه حدود هفت میلیارد و 875 میلیون تومان برآورد شده است.


سرهنگ علی کرد رستمی، رئیس پلیس پیشگیری استان خوزستان در این رابطه گفت:« متاسفانه 3 نفر در این حادثه مصدوم شدند که به بیمارستان امام آبادان انتقال داده شدند. وضعیت جسمی مصدومان خوب است. علت اصلی این حادثه مشخص نیست و بررسی ها برای مشخص شدن این موضوع ادامه دارد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی لنج
ارسال نظر
قالیشویی ادیب