دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1393 - 13:56
در گفت‌و‌گو با آنا مطرح شد

توضیح قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز درباره خبر مسمومیت150 دانشجو

قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز گفت: حدود 15 نفر از دانشجویان دانشگاه شیراز به دلیل مسمومیت شدید در بیمارستان علی اصغر شیراز تحت درمان هستند.
کد خبر : 6585

دکتر صفوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به خبر مسمومیت دانشجویان دختر یکی از خوابگاه های دانشگاه شیراز، اظهار داشت: شب گذشته حدود ۱۵۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه دچار علائم کوفتگی، بدن درد، بی‌حالی و دل‌درد و بعضاً تب‌و لرزشدند.


وی ادامه داد: با توجه به این عوامل اورژانس به خوابگاه‌ دانشجویی اعزام شد که اکثر آن‌ها در محل به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند، اما بعد از بروز علائم شدید مسمومیت تعداد ۱۵ نفر از آن‌ها به بیمارستان علی اصغر انتقال داده شدند.


صفوی افزود: این 15 دانشجو با مسمومیت شدید نیز تا بعد از ظهر امروز مرخص خواهند شد. به عقیده بنده وجود میکروب یا ویروس احتمالا در یکی از ظرف‌های غذا بوده است، زیرا این غذا بین چند هزار نفر توزیع شده است.


قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز در پایان خاطر نشان کرد: تمامی علائم بیماری دانشجویان را به مرکز بهداشت اعلام کردیم که تاکنون نتیجه قطعی آن صادر نشده است.


گفتنی است وقوع این حادثه برای دانشجویان پردیس ارم در حالی از سوی مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز تایید شد که سال گذشته نیز تعدادی از دانشجویان دانشگاه شیراز بر اثر مصرف غذای سلف‌سرویس پردیس ارم دچار مسمومیت شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته