دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1401 - 08:55

گواردیولا: شخصیت بالای منچسترسیتی را به رخ کشیدیم/ هالند مهره‌ای کلیدی برای ما می‌شود

سرمربی تیم منچسترسیتی گفت: برابر ولورهمپتون تیم برتر زمین بودیم و شخصیت بالای خود را به رخ کشیدیم.
کد خبر : 658331
پپ گواردیولا



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، منچسترسیتی در هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در خانه ولورهمپتون به پیروزی قاطع ۵ بر یک دست یافت تا بار دیگر فاصله‌اش را با لیورپول رده دومی به سه امتیاز برساند.


پپ گواردیولا درباره برتری پرگل شاگردانش مقابل ولورهمپتون اظهار کرد: عملکردی که مدنظرمان بود به بهترین شکل ارائه کردیم. در پنج سال اخیر بازیکنان منچسترسیتی شخصیت بالای خود را به رخ حریفان کشانده‌اند و در خانه ولورهمپتون شاهد نمایش خوبی بودیم. کوین دی بروینه در تمامی موارد بازیکن کاربردی منچسترسیتی بوده و در این بازی هم چهار گل برای تیم به ثمر رساند تا بازیکن کلیدی در بخش پایانی باشد. او بازیکنی با گذشت و سخاوتمند است و در تمامی لحظات کاری را انجام می‌دهد که به سود تیم باشد. دو بازی دیگر باقی مانده و نیاز به ارائه عملکردی فوق‌العاده برای کسب عنوان قهرمانی داریم. گام اول بازی در خانه وستهام است و باید برای بازی روز یکشنبه آماده شویم.


سرمربی تیم منچسترسیتی در واکنش به جذب ارلینگ هالند برای فصل آینده عنوان کرد: بازیکنانی که قابلیت‌های خاص دارند و با حضورشان توان تیم را افزایش می‌دهند باعث بزرگ شدن نام مربی خود می‌شوند. هالند بازیکنی مستعد و کلیدی است و می‌تواند خیلی زود تبدیل به مهره‌ای مؤثر برای منچسترسیتی شود. او این قابلیت را دارد که خیلی زود با تیم هماهنگ شود و امیدوارم سال‌های زیادی در منچسترسیتی بماند. حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد تا او پیشرفت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد و یکی از ارکان اصلی تیم شود.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته