دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1401 - 10:23

بازدید ویدیویی از اقامتگاه‌ها، غیرممکنی که با میهمان شو ممکن شد

احتمالا شما نیز با ما هم‌نظر باشید که داشتن اقامتگاه مناسب از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر لذت و آرامش سفر است. امروزه رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین جای خود را در میان مردم باز کرده و سایت‌های فعال در این حوزه، جایگزین مشاوران املاک و واسطه‌های ویلا و سوئیت در سراسر ایران شده‌اند. استفاده از این روش در کنار مزایای بسیار، مشکلاتی نیز دارد که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.
کد خبر : 658093
image-20220511101215-1.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، احتمالا شما نیز با ما هم‌نظر باشید که داشتن اقامتگاه مناسب از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر لذت و آرامش سفر است. امروزه رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین جای خود را در میان مردم باز کرده و سایت‌های فعال در این حوزه، جایگزین مشاوران املاک و واسطه‌های ویلا و سوئیت در سراسر ایران شده‌اند. استفاده از این روش در کنار مزایای بسیار، مشکلاتی نیز دارد که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. درواقع مشکلاتی همچون ناواضح بودن و کادربندی نامناسب تصاویر، عدم پوشش تمامی بخش‌ها و زوایای اقامتگاه در عکس‌ها، عنوان نکردن مشکلات و ضعف‌های اقامتگاه‌ها در اطلاعات و توضیحات مربوط به اقامتگاه‌ها و… باعث می‌شد تا بسیاری از افراد اطمینان چندانی به این روش نداشته باشند.


به‌تازگی سایتی به‌نام میهمان شو دست به اجرای طرحی بزرگ و خلاقانه زده و که تمامی مشکلات پیشین را برطرف کرده است. این سایت با شعار «زنده رزرو کنید» امکان بازدید ویدیویی را برای رزرو اقامتگاه‌ها ارائه کرده است. با این امکان اگر به‌طور مثال قصد اجاره ویلا در کیش از میهمان شو را داشته باشید، می‌توانید ویدیوهایی باکیفیت از اقامتگاه‌های مختلف در کیش را تماشا کرده و حسی مشابه بازدید حضوری را تجربه کنید. در ادامه راجع‌به این سرویس و مزایای آن بیشتر توضیح داده‌ایم.


با سرویس تور مجازی، زنده رزرو کنید!


بازدید از اقامتگاه‌ها با سرویس تور مجازی میهمان شو، شباهت بسیاری به بازدید حضوری دارد؛ چراکه فیلم‌های ارائه شده در سایت میهمان شو برای بازدید از اقامتگاه‌ها، به‌صورت حرفه‌ای تهیه شده و کیفیت بسیار خوبی دارند. ازاین‌رو با استفاده از این سرویس می‌توانید تمامی بخش‌های اقامتگاه را به‌صورت مستقیم دیده و بهترین اقامتگاه را زنده رزرو کنید! با وجود این امکان، دیگر لازم نیست برای اجاره ویلا استخردار در کردان خود را به روستای کردان رسانده و از ویلاهای آن به‌صورت حضوری بازدید کنید؛ چراکه میهمان شو فیلم اقامتگاه‌ها را برای شما به خانه آورده است. با این امکان می‌توانید در خانه بنشینید و با تور مجازی میهمان شو، از اقامتگاه‌های مختلف در سراسر شهرهای ایران بازدید کنید.



بازدید ویدیویی از اقامتگاه‌ها، غیرممکنی که با میهمان شو ممکن شد


مزایای رزرو زنده (ویدیویی) اقامتگاه از سایت میهمان شو



  • آسان‌تر شدن فرآیند بررسی، مقایسه و انتخاب اقامتگاه


مهم‌ترین مزیت رزرو زنده اقامتگاه در مقایسه با روش پیشین این است که با وجود آن فرآیند بررسی، مقایسه و انتخاب اقامتگاه بسیار ساده‌تر شده است؛‌ چراکه تماشای چند فیلم کوتاه، بسیار راحت‌تر و جذاب‌تر از بررسی ده‌ها عکس و خواندن اطلاعات خسته‌کننده است. از سوی دیگر تماشای فیلم باعث می‌شود تا ویژگی‌های اقامتگاه‌ها بهتر در خاطر شما بماند و بتواند راحت‌تر مقایسه کنید. برای رزرو زنده اقامتگاه، تنها کافی است وارد سایت میهمان شو شده، مقصد مدنظرتان را انتخاب کرده، تاریخ ورود و خروج را مشخص کرده و فیلترهای لازم را تنظیم کنید. سپس کنار همسفرانتان نشسته، فیلم‌های اقامتگاه‌ها را تماشا کرده و با هم‌فکری همدیگر، بهترین گزینه را انتخاب کنید.



  • اطمینان بیشتر


گفتیم که ارائه سرویس تور مجازی توسط سایت میهمان شو، تمامی مشکلات پیشین را برطرف کرده است. درواقع در بازدید ویدیویی دیگر هیچ بخشی از اقامتگاه پنهان نمی‌ماند و تمامی ویژگی‌های خوب و بد آن اعیان و مشخص است. ازاین‌رو شما می‌توانید با خیال راحت از این روش برای رزرو و اجاره اقامتگاه استفاده کرده و با خاطری آسوده به تعطیلات بروید.


تور مجازی اقامتگاه‌ها، رویایی که با میهمان شو به حقیقت پیوست


تهیه فیلم از هزاران اقامتگاه فعال در سراسر شهرهای ایران، کاری غیرممکن به‌نظر می‌آمد. اما میهمان شو توانست برای اولین بار در ایران، با صرف هزینه‌ای هنگفت این غیرممکن را ممکن کند. آقای کریمی، مدیر عامل شرکت میهمان شو در این خصوص می‌گوید: «ما ارتقاء کیفیت سفر و رزرو اقامتگاه را وظیفه خود می‌دانیم. وقتی آرمان ما ایجاد شرایط بهتر و ایده‌آل برای رزرو و اجاره اقامتگاه باشد، دیگر انجام هیچ کاری سخت نیست. امید ما این است که این اقدام ما، مقدمه‌ای برای ارتقا کیفیت رزرو اقامتگاه و گردشگری در ایران باشد.»


از آنجایی که اجرای این طرح بسیار پرهزینه و زمانبر است، تیم میهمان شو، کل فرآیند آن را به چندین مرحله تقسیم کرده است. در فاز اول اجرای این طرح شهرهای تهران، رامسر، اصفهان و کردان، تحت پوشش سرویس تور مجازی قرار گرفته‌اند. گفتنی است که فاز اول طرح جدید میهمان شو هم‌اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده و شما می‌توانید برای رزرو و اجاره اقامتگاه در مناطق ذکر شده، از این سرویس استفاده کنید. سایت میهمان شو عنوان کرده است که به‌زودی امکان بازدید ویدیویی برای اقامتگاه‌های تمامی شهرهای ایران فراهم می‌شود.


بازدید ویدیویی از اقامتگاه‌ها، غیرممکنی که با میهمان شو ممکن شد


میهمان شو، بزرگ‌ترین سایت رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین


میهمان شو با ارائه بیش از ۳۷۰۰ اقامتگاه فعال در سراسر شهرهای ایران، جزء بزرگ‌ترین و کامل‌ترین سایت‌های ایرانی برای رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین به‌شمار می‌آید. میهمان شو هتلی است به وسعت ایران! این سایت با دارا بودن تنوعی بی‌نظیر، قدرت انتخاب بالایی به کاربران خود برای انواع مراکز اقامتی اعم از ویلا ساحلی، ویلا استخردار و کلبه جنگلی، سوئیت، آپارتمان مبله و اقامتگاه بوم گردی،می‌دهد تا بتوانند از میان صدها اقامتگاه متنوع، اقامتگاه رویایی خود را با هر بودجه‌ای که دارند، پیدا کرده و رزرو کنند. از مهم‌ترین امکانات و خدمات این سایت نیز می‌توان به اپلیکیشن اندرویدی برای دسترسی راحت‌تر، امکان جست‌وجوی پیشرفته، درگاه بانکی امن و معتبر، پشتیبانی میهمان در طول اقامت، گارانتی ارزان‌ترین قیمت اجاره اقامتگاه، ضمانت بازگشت وجه درصورت بروز هرگونه مشکل و… اشاره کرد.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته