دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مربی پرسپولیس: به دلیل ناهماهنگی ساعت پرواز با اتوبوس به اصفهان آمدیم/ ساعت 12 ترکیب پرسپولیس مشخص می‌شود

مربی تیم پرسپولیس گفت: جلسه فنی تیم در ساعت 12 برگزار می‌شود و تا قبل از جلسه ترکیب اعلام نمی‌شود.
کد خبر : 65808

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز در ساعت 14:30 در یک دیدار حساس از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. نکته جالب توجه در مورد این بازی، سفر پرسپولیسی‌ها با اتوبوس به سمت اصفهان بود.


مصطفی قنبر‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در رابطه با سفر کاروان پرسپولیس با اتوبوس به اصفهان برای بازی امروز گفت: «مدیران باشگاه لیست همه پروازهای تهران به اصفهان را کنترل کردند و همه پروازها از ساعت 9 شب به بعد بود. مطمئنا پرواز ساعت 9 شب با نیم ساعت تاخیر انجام می‌شد و ما باید در ساعات پایانی شب گذشته به اصفهان می‌رسیدیم.»


مربی پرسپولیس ادامه داد: «با نظر کادر فنی تصمیم گرفته شد تا تیم با اتوبوس به اصفهان بیاید و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. بازیکنان بعد از جلسه تمرین صبح دیروز، ناهارشان را در هتل المپیک خوردند و در ساعت 14:30 به سمت اصفهان حرکت کردیم. در ساعت 19:30 به این شهر رسیدیم و در هتل آسمان اسکان یافتیم.»


مربی تیم پرسپولیس در مورد ترکیب سرخپوشان در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن بیان کرد: «جلسه فنی تیم در ساعت 12 برگزار می‌شود و تا قبل از جلسه ترکیب اعلام نمی‌شود اما همه بازیکنان شرایط مطلوبی برای بازی امروز دارند و جای هیچ نگرانی بابت ترکیب نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب