دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1401 - 16:53

سمپاشی تضمینی سوسک

سوسک ها یکی از شناخته شده ترین آفت ها هستند . آن ها می توانند بیماری را پخش و آسیب های جدی وارد کنند . جمعیت آن ها از طریق تخمک سوسک ماده به سرعت رشد کرده و آلودگی سریعا پخش می شود .
کد خبر : 657967
سوسک



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، ر این قسمت از مقاله کمی با سوسک ها آشنا شویم . سوسک ها یکی از شناخته شده ترین آفت ها هستند . آن ها می توانند بیماری را پخش و آسیب های جدی وارد کنند . جمعیت آن ها از طریق تخمک سوسک ماده به سرعت رشد کرده و آلودگی سریعا پخش می شود .


سوسک های منازل چه مکان هایی را دوست دارند ؟


سوسک ها گرما را دوست دارند و پشت رادیاتورها و لوله های آب گرم مخفی می شوند . بهترین زمان برای سمپاشی سوسک ها زمانی است که روزها در شکاف و درز دیوارها، چهار چوب درها و مبل ها پنهان می شوند .


سمپاشی تضمینی سوسک


انواع سوسک ها :



  • سوسک آمریکایی : این حشره به طول ۵.۲ تا ۷.۲ سانتیمتر و به رنگ قرمز متمایل به قهوه ای است ولی بال های آن کاملا رشد یافته است .

  • سوسک آلمانی یا سوسک ریز کابینت : سوسک آلمانی یکی از کوچکترین سوسک های خانگی است . بدن آن ها بین ۱۰ – ۱۵ میلی متر و به رنگ زرد طلائی تا قهوه ای مایل به زرد است . رنگ نرها روشن تر از ماده ها یعنی قهوه ای مایل به زرد روشن می باشد . همچنین ماده ها درشت تر از نرها هستند . این گونه از سوسک ها به بسیاری از سموم مقاوم شده اند .

  • سوسک شرقی : سوسک شرقی به طول حدود ۵.۲ سانتیمتر، به رنگ تیره، مسطح و پهن و با بال های کوتاه است .


روش های کشتن سوسک ها


سم های ژلی یکی از موثر ترین روش های سمپاشی تضمینی سوسک محسوب می شوند . این ژل ها معمولا در لوله بوده و به راحتی می توانید آن ها را در زیر پایه ها، در ترک ها و شکاف ها و در نزدیکی مناطقی که به احتمال زیاد باعث جذب سوسک می شوند، اعمال کنید .


یکی دیگر از روش های کشتن سوسک ها، استفاده از طعمه است . با قرار دادن سم بر روی طعمه، می توان سوسک ها را به سمت آن ها هدایت کرد . سوسک مسموم شده پس از خوردن غذا به محل قرار گیری خود بازگشته و می میرد و توسط سایر سوسک ها خورده می شود و از این راه سم به داخل بدن آن ها انتقال یافته و آن ها نیز می میرند .



سمپاشی تضمینی سوسک



سخن پایانی


سمپاشی سوسک یکی از فعالیت های تخصصی شرکت سمپاشی نگارین تندیس می باشد . در صورت مشاهده سوسک ریز آشپزخانه و یا سوسک آلمانی می توانید با شرکت نگارین تندیس تماس حاصل فرمایید . این شرکت با استفاده از بهترین سموم شما را از شر سوسک های ریز و درشت آشپزخانه و کابینت و به طور کلی انواع سوسک ها خلاص می کند . تمامی تلاش این مجموعه بر آن است که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد .


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

برچسب ها: سمپاشی سوسک حشرات
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
حسین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
۰
با سلام.این نوع سوسک در عکس آخری چه نام دارد.ممنون میشم راهنمایی کنید
قالیشویی ادیب