دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خوشحالی شیخ بحرینی از حمایت قاره آفریقا

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره حمایت کنفدراسیون فوتبال آفریقا از او در انتخابات ریاست فیفا گفت: از اینکه دوستان آفریقایی، از من حمایت کردند به خود می بالم.
کد خبر : 65792

به گزارش گروه ورزشی آنا، روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آفریقا حمایتش را از شیخ سلمان در انتخابات ریاست فیفا اعلام کرد و این باعث شده است تا شانس این نامزد برای پیروز شدن در این انتخابات بیشتر از قبل شود.


شیخ سلمان در این باره گفت: «حمایت کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آفریقا باعث شده‌ است امیدواری زیادی برای پیروز شدن در انتخابات ریاست فیفا داشته باشم. بسیار خوشحالم که دوستان آفریقایی، از من حمایت کردند و به خود می بالم. در حال حاضر دو کنفدراسیون بزرگ آسیا و آفریقا از من حمایت کردند. مسئولیت بزرگی به من واگذار شده است. می خواهم با جدیت برنامه انتخاباتی خود را دنبال کنم و در نهایت ریاست فیفا را به دست آورم.»


شیخ سلمان همچنین گفت: «درست است کشورهای زیادی با من موافقت کردند اما به تلاش خود ادامه می دهم و نهایت توانم را به کار می گیرم تا حمایت بعضی دیگر از کشورها را هم به دست آورم.»


قرار است انتخابات فیفا هفتم اسفند سال جاری برگزار شود که شیخ سلمان بحرینی و جیانی اینفانتیو شانس بسیار بالایی برای پیروز شدن در انتخابات ریاست فیفا دارند و به احتمال زیاد از بین این دو نفر یکی از آنها جایگزین بلاتر خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: شیخ سلمان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته