دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محمد خرمگاه: بازی سختی مقابل الجیش داریم/ خلاقیت بازیکنان ایرانی بر پول عرب‌ها برتری دارد

مربی تیم نفت تهران گفت: چهار بازیکن هجومی الجیش از نظر فنی با بقیه بازیکنان این تیم فرق زیادی دارند به همین دلیل برنامه ویژه‌ای برای مهار خط حمله این تیم داریم.
کد خبر : 65789

محمد خرمگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در خصوص شرایط نفت قبل از بازی حساس سه شنبه مقابل الجیش در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «خوشبختانه بازیکنان ما در شرایط خوبی به سر می‌برند اما به این موضوع واقف هستیم که بازی بسیار سختی را پیش رو دریم. کاملا تیم الجیش را آنالیز کردیم و نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کردیم. امیدوارم با حمایت تماشاگران و همت بازیکنان نتیجه خوبی را در این دیدار کسب کنیم.»


خرمگاه در رابطه با نقطه قوت تیم الجیش گفت: «این تیم در خط هجومی از بازیکنان باکیفیتی بهره می‌برد. 4 بازیکن هجومی این تیم از نظر فنی با بقیه بازیکنان الجیش فرق زیادی دارند. برنامه ویژهای برای مهار خط حمله این تیم داریم و باید با یک دفاع منسجم و محکم مانع از پیش روی مهاجمان این تیم در زمین خودمان شویم.»


وی در رابطه با حضور بازیکنان گرانقمیت در تیم الجیش و تاثیر آنها در بازی مقابل نفت افزود: «تیم الجیش در ابتدای این فصل مسابقات سه بازیکن خارجی جذب کرده است که قیمت آنها با بودجه 5 سال باشگاه نفت برابری می‌کند، اما نکته‌ای که فوتبال ما را با عربها متمایز می‌کند، استعداد فوتبالیست‌های ایرانی است. ما در تیم خودمان بازیکنانی داریم که از نظر خلاقیت فردی یک سر و گردن از قطری‌ها بالاتر هستند و به همین دلیل امید زیادی به پیروزی در این دیدار داریم.»


مربی تیم نفت در مورد بازیکنان مصدوم و محروم این تیم در بازی مقابل الجیش گفت: «در این دیدار بازیکن محروم نداریم، اما یک بازیکن ما به نام عباس بوعذار را به دلیل مصدومیت در این دیدار در اختیار نداریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته