دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1401 - 10:10

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد لامرد با پیشکسوتان تعلیم و تربیت

هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت این شهرستان و خانواده‌ آنان دیدار کردند.
کد خبر : 657791
دیدار



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از لامرد، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به مناسبت پاسداشت مقام معلم با خانواده چهار نفر از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت شهرستان لامرد دیدار کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در حاشیه این دیدارها معلمان را الگوی اخلاق و انسانیت و روشنی‌بخش جامعه دانست و شغل معلمی را که پایه و اساس شکل‌گیری اخلاقیات و معنویات در جوانان و نوجوانان بوده، الهی برشمرد و زیربنای توسعه فرهنگی در هر جامعه‌ دانست.




بیشتر بخوانید:


قدردانی دانشگاهیان از شهدا با مجاهدت علمی پژوهشی




سیداحمد هاشمی یاد و خاطره زنده‌یاد محمدعلی حیاتی، زنده‌یاد سیدعلی هاشمی‌زاده، معلمان پیشکسوت محمد جعفری و عیسی امیری را در دیدار با خانواده‌ آنان گرامی داشت و زنده نگه‌داشتن و پاسداشت یاد و خاطره معلمان را که حق بزرگی بر تک‌تک افراد جامعه دارند را بزرگداشت اخلاق دانست و گفت: تلاش‌ها و ایثارگری‌های این افراد و دیگر معلمان در سال‌های اولیه انقلاب در منطقه محروم لامرد بر هیچ‌کس پوشیده نیست و توسعه و پیشرفت اکنون این شهرستان نتیجه ریل‌گذاری و مدیریت پیشکسوتان و مسئولان قبل و حال لامرد است.


دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد لامرد با پیشکسوتان تعلیم و تربیت


وی افزود: شاگردان بسیاری در مکتب این بزرگواران پرورش‌ یافته‌اند که امروز در گوشه و کنار کشور در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه‌دهنده راه آنان هستند.


به گزارش آنا، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با حضور در منزل زنده‌یاد محمدعلی حیاتی و زنده‌یاد سیدعلی هاشمی‌زاده علاوه بر دیدار خانواده این بزرگواران، فعالیت‌های آنان در آموزش و پرورش و دانشگاه را ارج نهادند و سپس با محمد جعفری و عیسی امیری از معلمان پیشکسوت شهرستان دیدار کردند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته