دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سعید عباسی: تراکتورسازی بدون هوادار معنایی ندارد/ نمی‌گذاریم دشمنان از آب گل آلود ماهی بگیرند

مدیرعامل تراکتورسازی گفت: عده ای می خواهند با جوسازی و ایجاد حاشیه موجبات دلزدگی و هر چه بیشتر شدن شکاف باشگاه و هواداران شوند.
کد خبر : 65760

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، رایگان کردن بازی این هفته تیم های تراکتور و پدیده را عاملی برای آشتی دوباره هواداران با سکوها و تیم خواند و در این باره اظهار داشت: «با توجه به خواست مردم و هواداران و برای پایان دادن به شایعات پیرامون تیم و اینکه عده ای با خبرسازی های دروغین و مضحک عنوان می کردند که باشگاه سد راه حضور هواداران در استادیوم است با نامه نگاری با هیئت فوتبال تبریز این بازی را برای حضور حداکثری هواداران رایگان کردیم تا برخی ها که دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند نتوانند به اهداف خود برسند.»


مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اهداف این گروه یادآور شد: «اینها همان هایی هستند که از فاصله و شکاف ایجاد شده بین باشگاه سوء استفاده می کنند و می خواهند با جوسازی و ایجاد حاشیه موجبات دلزدگی و هر چه بیشتر شدن شکاف باشگاه و هواداران شوند و هدفشان هم ضربه زدن به باشگاه بزرگ تراکتور است.»


سعید عباسی حضور هواداران تراکتور را در استادیوم و در کنار تیم بودن هواداران را مهم ارزیابی کرد و افزود: «تراکتور روحش هوادار است، اگر هوادار در استادیوم نباشد تیم تراکتورسازی معنایی ندارد. روح تراکتور با هوادارنش عجین شده و همه ایران و حتی در آسیا نام این مترادف با هوادار است. البته ما کم و کاستی هایی هم در تیم داریم که همگی سعی می کنیم با کمک به هم آنها را جبران کنیم اما این نیازمند کمک همه است و در این برهه از زمان نباید اجازه بدهیم بدخواهان تراکتور از این فرصت استفاده کنند و به باشگاه ضربه بزنند. از همه هواداران می خواهم در بازی برابر پدیده کنار تیمشان باشند و از آن حمایت کنند. تلاش ما هم برای از بین بردن مشکلات هواداران با حضور آنها ادامه خواهد داشت.»


مدیر عامل تراکتور در خاتمه در مورد مصاحبه یکی از مدیرعاملان سابق باشگاه هم گفت: «من این مصاحبه را نخواندم چون آنقدر در باشگاه کار وجود دارد که رسیدن به این مشکلات و معضلات را مهم تر از این حرف ها می دانم که وقت باشگاه را صرف خواندن مصاحبه هایی کنم که افکار عمومی بهتر در مورد آنها نظر می دهند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته