دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1401 - 08:41
محمدنژاد در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

کشت ۸ هکتار انواع میوه در دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز از کشت هشت هکتار انواع درخت میوه در سایت‌های ۲۲ و ۱۳ هکتاری این دانشگاه برای کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای خبر داد.
کد خبر : 657521
محمدنژاد

مجید محمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در بندرگز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در آستانه ۱۹ سالگی تأسیس خود با ایجاد امکانات، تجهیزات لازم و خدمت‌رسانی به مردم منطقه توانسته به قطب علمی غرب استان گلستان و شرق مازندران تبدیل شود.




بیشتر بخوانید:


از کشت موفق محصولات زراعی تا فعالیت در ۵۶ رشته تحصیلی




وی اضافه کرد: افزایش کیفیت خدمات آموزشی و انجام طرح‌های غیرشهریه‌ای و دانش‌بنیان اولویت‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در سال جاری است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با بیان اهداف و برنامه‌های این دانشگاه در حوزه‌های مختلف گفت: جذب حداکثری دانشجو در مهر مهم‌ترین اهداف حوزه آموزشی این دانشگاه است که در دستور کار معاونت آموزشی دانشگاه قرار گرفته است.


محمدنژاد، استفاده از روش‌های نوین آموزش حضوری و توسعه رشته‌های دانشگاه به‌خصوص رشته‌های بین‌رشته‌ای را از دیگر اهداف آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز برای ارتقای کیفیت آموزشی واحد برشمرد.


وی افزود: استفاده از مدرسان مجرب و توانمند و توانمندسازی اعضای هیئت علمی موجب افزایش کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز می‌شود که معاونت علمی با برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند زمینه رسیدن به این هدف مهم را مهیا کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز درباره برنامه‌های این دانشگاه در حوزه اقتصادی بیان کرد: ایجاد طرح‌های کشاورزی به‌خصوص در حوزه باغداری و کشت برنج با توجه به امکانات مناسب واحد بندرگز مانند سایت ۲۲ هکتاری زمین ساحلی و ۱۳ هکتاری مرکزی برای کشت ۸ هکتار انواع میوه در راستای کمک به درآمدهای غیرشهریه‌ای را می‌توان از دیگر اهداف این دانشگاه نام برد.


محمدنژاد با اشاره به رویکرد فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز اظهار کرد: تدفین شهدای گمنام، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در راستای منویات مقام معظم رهبری، فعال کردن برنامه‌های فرهنگی تشکل‌های استادان در ساعت فرهنگی دانشگاه، فعال کردن کانون‌های فرهنگی و زمینه جذب دانشجویان در کانون‌ها و سپردن فعالیت‌ها به دانشجویان و نظارت بر عملکرد کانون‌ها و تشکل‌ها، برگزاری جشنواره‌ها و دوره‌های آموزشی معرفتی ویژه دانشجویان و اساتید، تشکیل و فعال کردن کمیته‌های دانشگاه و خانواده و دانشجو و دانشگاه از اهداف مهم فرهنگی بوده که در حال اجرایی شدن است.


وی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه سوئیت رفاهی و ساختمان نگهبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز و ساخت پارکینگ مسقف از دیگر اهداف این دانشگاه در سال جاری است.


انتهای پیام/۴۰۷۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته