دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1401 - 08:55

سرنخ رونالدو به سرمربی جدید منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو به سرمربی فصل آینده منچستریونایتد سرنخ داد تا ببیند تئوریسین هلندی چه دیدگاهی در مورد وی دارد.
کد خبر : 657286
الکس فرگوسن کریستیانو رونالدو



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، کریستیانو رونالدو در مورد آینده حرفه‌ای خود در منچستریونایتد با الکس فرگوسن دیدار کرد.


نشریه (DAILY MIRROR) فاش کرد کریستیانو رونالدو درباره آینده خود در منچستریونایتد با سرمربی سابق سر الکس فرگوسن در یک سری جلسات خصوصی صحبت کرده است. رونالدو و فرگوسن که در چشایر نزدیک یکدیگر زندگی می‌کنند، در طول فصل پر دردسر یونایتد در خانه‌های مجلل مربوطه خود از گفتگوی منظم بر سر فنجان‌های چای لذت برده‌اند. رونالدو به طور منظم از خانه فرگی‌(لقب فرگوسن) بازدید می‌کند در حالی که سرمربی افسانه‌ای یونایتد با مهاجم و خانواده‌اش در خانه خود ستاره در همان نزدیکی وقت گذرانده است.


فرگوسن که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ رونالدو را برای یونایتد به خدمت گرفت، در انتقال ۱۲.۹ میلیون پوندی تابستان گذشته ماشین گلزنی ۳۷ ساله به جمع شیاطین سرخ، نقش مهمی داشت. این زوج همیشه از رابطه نزدیکی برخوردار بوده‌اند و اعتقاد بر این است که فرگوسن مشتاق است رونالدو با ماندن در اولدترافورد در فصل آینده از میراث خود محافظت کند.


رونالدو با زدن ۲۴ گل برای یونایتد از جمله هت تریک مقابل تاتنهام و نوریچ، فصل فوق‌العاده‌ای ارائه کرده است. قهرمانی‌های او در گلزنی توجه باشگاه سابق رئال مادرید را به خود جلب کرده است. اگرچه این ملی‌پوش پرتغالی یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده، آشفتگی در یونایتد منجر به گمانه‌زنی‌هایی شده که او ممکن است تابستان امسال را ترک کند. اعتقاد بر این است که فرگوسن دوست دارد رونالدو حداقل یک فصل دیگر بماند و گفته می‌شود که این زوج در مورد چگونگی شکست فصل یونایتد از زمان ورود مهاجم از یوونتوس در تابستان گذشته صحبت کرده‌اند.


رونالدو تاکنون در مورد برنامه‌های آینده‌اش سکوت اختیار کرده و اریک تن هاگ، سرمربی جدید خود را جایگزین سرمربی موقت رالف رانگنیک کرده و تابستان امسال به اولدترافورد خواهد آمد. ستاره سرنخی به او داد تا ببیند آیا نقشی در چشم‌انداز تن هاگ برای آینده درخشان یونایتد پس از گلزنی در پیروزی ۳ بر ۰ مقابل برنتفورد خواهد داشت یا خیر.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته