دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«خیال کن» و «وضعیت آخر» به خانه هنرمندان ایران رسیدند

نمایشگاه «خیال کن» در گالری زمستان و «وضعیت آخر» در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران دایر خواهند بود.
کد خبر : 656781
خانه هنرمندان



به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه «خیال کن» جمعه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران آغاز به کار می‌کند.


این رویداد با نمایش آثار هنرمندانی چون احمد امین نظر، فریدون آو، مرتضی رازفر، جلال شباهنگی، علی اکبر صنعتی، جواد علیمحمدی اردکانی، محمد فاسونکی، آوین فرهادی، علی گلستانه، رضا لواسانی و آرمان یعقوب پور از ۱۶ اردیبهشت تا ۲ خرداد ۱۴۰۱ همه روزه(به جز شنبه‌ها) از ساعت ۱۵ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است. آیین افتتاحیه نمایشگاه «خیال کن» نیز جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.


«خیال کن» و «وضعیت آخر» به خانه هنرمندان ایران رسیدند


همچنین خانه هنرمندان ایران در نمایشگاه جدید دیگر خود نیز با عنوان «وضعیت آخر» میزبان آثار و چیدمانی از زهرا حبیبی خسرو شاهی است که بعد از برگزاری افتتاحیه در روز جمعه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه همه روزه (به جز شنبه‌ها) در ساعات ۱۵ تا ۲۰ در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود.


در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه به قلم زهرا حبیبی خسروشاهی آمده است: «باید اعتراف کنم که یک تنه نمی‌شود. ایده‌ ساخت ایگوی ۲ از باقیمانده ایگوهای نمایش قبلی‌ام را داشتم. اما حالا تصمیم به حراجشان را دارم؛ نه برای نجات درختان زاگرس و نه برای هیچ خیریه‌ای. این‌بار برای خودم، برای ادامه مسیر... .»


«خیال کن» و «وضعیت آخر» به خانه هنرمندان ایران رسیدند


انتهای پیام/۱۱۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته