دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1394 - 14:50

روایت رئیس شورای اصلاح‌طلبان یزد از سرنوشت 31 نامزد اصلاح‌طلب این استان

با چشمان اشکبار و غمبار، اما با قوت در صحنه هستیم و تلاش می‌کنیم انقلاب دچار انحراف نشود.
کد خبر : 65678

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، نخستین گردهمایی اصلاح طلبان و حامیان دولت در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر عصر روزگذشته -جمعه ۱۶ بهمن‌ماه- با حضور جمعی از اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در مجتمع راه و ما برگزار شد.


در این نشست، غلامعلی سفید رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان یزد و استاندار اسبق این استان، در ابتدا ضمن ارائه گزارشی از روند ثبت نام و اعتراض به رد صلاحیت‌های نامزدهای اصلاح‌طلب اظهار کرد: با چشمان اشکبار و غمبار، اما با قوت در صحنه هستیم و تلاش می‌کنیم با دفاع از مسیر اصلی انقلاب اسلامی و خط امام(ره) نگذاریم انقلاب دچار انحراف شود و به دست نااهلان بیفتد.


وی گفت: با ترغیبی که صورت گرفت ۳۱ نفر دارای گرایش اصلاح‌طلبی در سطح استان یزد برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که از این جمع، تنها یک نفر (آقای تابش) از حوزه انتخابیه اردکان تایید شده است. دو نفر منصرف شدند، ۱۳ نفر به استناد بند یک ماده ۲۸ رد صلاحیت شدند، ۳ نفر به استناد بند ۳ ماده ۲۸ و دو نفر به استناد بند ۳ ماده ۳۰ رد صلاحیت شدند. ۱۰ نفر هم صلاحیتشان احراز نشد.


رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان یزد افزود: از جمع نامزدهای رد صلاحیت شده و احراز صلاحیت نشده، همه به جز ۲ نفر اعتراض کردند که امیدواریم با پیگیری دلسوزان نظام جمعی از این ۳۱ نفر به صحنه انتخابات بازگردند و فضای انتخاباتی داغ‌تر شود.


وی با اشاره به آشنایی شورای اصلاح‌طلبان با دوستان جدید ابراز امیدواری کرد که افرادی برای ادامه راه معرفی شوند.


سفید همچنین تأکید کرد: حرف اصلی ما این است که با تمامی وجود در انتخابات شرکت می‌کنیم و با نظام هم قهر نداریم و به قدر توان و نیرویی که داریم و اجازه دهند، با شعار «امید، آرامش و رونق اقتصادی» و برنامه‌ای که توسط شورای عالی اصلاح‌طلبان تهیه شده به میدان می‌آییم.


وی با اشاره به اینکه در تبلیغات انتخاباتی، فقط تبلیغ خودمان است و قرار نیست به توهین و تحقیر نسبت به دیگر افراد و ارگان‌ها روی بیاوریم، خاطرنشان کرد: البته این به معنای اعتراض نکردن نیست و معتقد نیستیم که با تخریب دیگران به جایی برسیم.


سفید در بخش دیگر از سخنان خود گفت: برخی آمدند سخنرانی کردند و به چهره شخصیت محبوب ما افترا زدند و توهین کردند و البته انتظار این هست که اگر برای ادعای خود برای دریافت پول از عربستان توسط افرادی، اگر مستنداتی دارند شکایت کنند تا با آن برخورد شود، و اگر مستندی قانونی ندارند از اشاعه اکاذیب و افترا خودداری کنند و دستگاه قضایی با چنین رفتاری مقابله کند.


وی یادآور شد: ما اینقدر حرف برای مردم در زمینه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... داریم که به تخریب رقیب روی نیاوریم. مشکل ما مشکلات مردم است و امیدواریم همگی بتوانیم با اغماض و چشم پوشی، به پیشرفت کشور کمک کنیم و در گذشته نمانیم و به خاطر عزت و سربلندی کشور، دست از برخی روال‌ها دست برداریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته