دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1394 - 12:37

سرقت خودروهای لوکس با اغفال 3 دختر جوان

شگرد اعضای باند سرقت خودروهای لوکش آنقدر حرفه ای بود که حتی مو لای درز آن هم نمی رفت. سرقت‌هایی از پیش تعیین شده که قربانیان آن، رانندگان خودروهای مدل بالا و خریداران این خودروها بودند. 3 متهم اصلی این پرونده با اغفال 3 دختر جوان نقشه سرقت هایشان را اجرا می کردند.
کد خبر : 65666

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، از اوایل امسال سرقت های متعددی در رابطه با سرقت خودروهای مدل بالا به پلیس استان اصفهان گزارش شد. ماجرا با شکایت مرد جوانی به پلیس آغاز شد، مالباخته در تحقیقات در رابطه با سرقت خودرواش گفت: «امروز در حال عبور از خیابان بودم که متوجه دو خانم جوان شدم که در کنار خیابان به انتظار خودروی سواری ایستاده بودند. از آنجایی که مسیرم با مسیر آنها یکی بود، آنها را سوار کردم. در بین راه یکی از خانم‌ها اظهار ناراحتی کرد و همراهش از من خواست تا در مقابل یک آمیوه فروشی، نگه‌دارم و برای او آبمیوه بخرم. من هم این کار را انجام دادم اما همین که ماشین را ترک کردم، ناگهان یک پسر جوان پشت رل ماشینم نشست و به همراه دو دختر جوان خودروام را به سرقت برد.»


درحالی که تحقیقات در این رابطه آغاز شده بود سرقت‌های مشابه دیگری به پلیس گزارش شد که شیوه و شگرد سرقت‌ها حکایت از سریالی بودنشان داشت. در تمام سرقت‌ها، دو زن به عنوان طعمه سوار بر خودروهای مدل بالا شده و مردان تبهکار آنها را در فرصتی مناسب به سرقت می بردند.


شگردی عجیب برای فروش خودروها


اما این تمام جرایم خشن باند سرقت خودروهای مدل بالا نبود. متهمان پس از سرقت خودروها بلافاصله آنها را از استان خارج کرده و به استان فارس انتقال می دادند. بعد از انتقال خودرو به استان فارس، دومین مرحله از اجرای نقشه متهمان صورت می گرفت. آنها چند دفتر فروش خودرو در استان فارس اجاره کرده و با انتشار آگهی در روزنامه ها، خودروهای مدل بالای سرقتی را به فروش می رساندند. متهمان شرط فروش خودروها را پول نقد اعلام می کردند و به جای آنکه محل قرار را دفترخانه‌ها اعلام کنند، خیابان خلوتی را برای این کار انتخاب می کردند. زمانی که خریداران برای خرید خودروهای مدل بالا به محل قرار می‌آمدند،سارقان جوان، آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و پول‌های نقدی را که با خود همراه داشتند، به سرقت می‌بردند.


دستگیری مردان تبهکار


باتوجه به تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان پول‌های نقد خریداران خودرو، همان سارقان خودروهای مدل بالا هستند. با مشخص شدن این موضوع، تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه هفته گذشته مخفیگاه متهمان در اصفهان شناسایی شد و کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان موفق شدند سه زن جوان و یکی از متهمان مرد این پرونده را دستگیر کنند. همزمان با این عملیات متهم دیگری از این باند توسط کارآگاهان پلیس استان فارس بازداشت شد.


رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در رابطه با این خبر می‌گوید:« در ادامه تحقیقات یکی از متهمان این پرونده که به کرج متواری شده بود و قصد فرار از کشور را داشت نیز به دام افتاد. بررسی ها نشان می دهد که سه مرد جوان با اغفال سه دختر، این باند را تشکیل داده تا از آنها برای اجرای نقشه سرقتشان استفاده کنند.»


سرهنگ ستار خسروی ادامه می دهد:« در بازرسی از مخفیگاه متهمان 300 هزار دلار، مدارک خودروهای سرقتی و مدارکی مخصوص کشف شد. متهمان سابقه دار بوده و یکی از آنها چندی قبل به صورت غیابی در دادگاه محکوم شده است. تحقیقات در رابطه با سایر جرایم احتمالی این باند ادامه دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته