دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1401 - 12:50

داوطلبان برای رفع نقص کارت آزمون استخدامی آموزش‌و پرورش چه کنند؟

داوطلبان آزمون استخدامی ویژه مشاغل آموزش و پرورش می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.
کد خبر : 656581
برگزاری چهارمین دوره آزمون پیش‌کارورزی دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ساری

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۵۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.


کارت ورود به جلسه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.


داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از فردا به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی https://srv3.sanjesh.org/p_kart/index.php/kart_mtf/IRAN_job_1401_ord/kart مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و غیره و اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری و غیره از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.


اما اگر مغایرتی با مشخصات داوطلب بر روی کارت وجود داشت، داوطلبان می‌توانند برای رفع نقص کارت اقدام کنند.


در صورت مغایرت در اطلاعات مندرج شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ منحصراً به سایت سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.


اگر مغایرت نسبت به جنسیت، معلولیت و شدت معلولیت باشد ضروری است داوطلب مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه کند.


چنانچه کارت شرکت در آزمون فاقد عکس باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مُهر، واضح نبودن عکس یا اشتباه عکس باشد داوطلب باید با همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود، در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود.


گفتنی است، نماینده سازمان سنجش از فردا، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.


انتهای پیام/۴۱۶۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته