دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرویز مظلومی: بازی با استقلال اهواز آسان نیست/ از رحمتی متشکرم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برعکس اینکه عده ای می گویند بازی ساده ای پیش روی ماست، احساس می کنم که فردا دیدار سختی مقابل استقلال اهواز خواهیم داشت.
کد خبر : 65654

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اهواز اظهار داشت: «برعکس اینکه عده ای می گویند بازی ساده ای پیش روی ماست، احساس می کنم که روز یکشنبه دیدار سختی خواهیم داشت. استقلال اهواز تیمی دونده است ولی ما هدفمان کسب سه امتیاز و حفظ صدرنشینی است. شناخت خوبی از حریف داریم و ان شاءالله از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و به سه امتیاز برسیم. برای استقلال اهواز احترام زیادی قائلیم و امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.»


سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا قرار است بازیکن جدیدی به این تیم اضافه شود یا با همین شرایط استقلال به کار ادامه خواهد داد، گفت: «نیم فصل دوم همیشه سخت است. ما درخواست جذب یک بازیکن را دادیم که هنوز پرونده اش بسته نشده است. برخی بازیکنان نمی خواهند تست فنی دهند و ما چون روی این قضیه لطمه خورده ایم به دنبال کسی هستیم که چند جلسه با ما کار کند و بعد نظر بدهیم. ما تیم خوبی داریم و جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم. اگر هم کسی جذب نشود با همین نفرات راه را ادامه می دهیم چون با همین نفرات تا اینجا خوب بوده ایم.»


سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه نشست خبری در خصوص انتقاداتی که بعد از بازی با ذوب آهن به وی و تیمش وارد شده است، گفت: «من در نشست خبری هم گفتم که این موضوع دلیل داشت. ما با تیمی بازی می‌کردیم که مالکیت توپ را به خوبی در اختیار داشت و ما هم در شرایط سخت بدنسازی بودیم. بازی در ارتفاع اصفهان بسیار سخت است و من هم از نتیجه راضی هستم چون با یکی از رقبایمان بازی کردیم اما فکر می‌کنم بعد از 40 روزی که بازی کردم این نوع بازی قابل پیش‌بینی بود. در مجموع از تلاش بازیکنانم خیلی راضی هستم.»


سرمربی تیم استقلال در خصوص غایبان تیمش در مسابقه فردا گفت: «رحمتی و حاج‌محمدی سه کارته هستند و حیدری و محسن کریمی را هم در اختیار نخواهیم داشت.»


پرویز مظلومی بعد از نشست خبری بازی با ذوب آهن از مهدی رحمتی به دلیل دریافت کارت زرد ناراحت شد و به همین علت اعلام کرد که با رحمتی در رختکن برخورد کرده است.


وی در خصوص دلیل این موضوع گفت:‌ «من به این دلیل که از من پرسیده بودند رحمتی عمدا اخطار گرفته چنین واکنشی نشان دادم ولی باید از او تشکر کنم که یک ماه و نیم شبانه‌روز زحمت کشید تا به مسابقه با ذوب آهن برسد. حیف شد که رحمتی در بازی فردا نیست هر چند ما یک گلر دیگر به نام طالب‌لو داریم. بیشتر صحبت‌ها پس از بازی به این موضوع ارتباط داشت که رحمتی عمدا اخطار گرفته است ولی اگر شما دقت کنید دو کارت زرد قبلی رحمتی هم روی همین اتفاقات در پرونده او ثبت شده بود. چرا دوستان آن زمان روی این موضوع زوم نکردند؟»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته