دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری کارگاه آفرینش اثر خوشنویسی «مشق رمضان» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فرشچیان

با حضور مشاور رئیس در امور زنان و خانواده استان تهران، کارگاه آفرینش اثر خوشنویسی مشق رمضان با مضمون کتابت آیاتی از کلام‌الله مجید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی- ایرانی استاد فرشچیان برگزار شد.
کد خبر : 656478
جلسه



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، به مناسبت ماه مبارک رمضان، کارگاه خوشنویسی مشق رمضان با حضور محمد یارزاده، رئیس واحد هنرهای اسلامی-ایرانی استاد فرشچیان، معصومه بهرامی، مشاور رئیس در امور زنان و خانواده استان تهران و جمعی از اساتید و دانشجویان این عرصه هنری در این واحددانشگاهی برگزار شد.


بهرامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تقدیر و تشکر از زحمات این جامعه هنری، گفت: باید در جامعه امروز تلاش شود تا با کمک زبان هنر در راستای تغییرات عمیق در مباحث آموزشی، عقیدتی، معرفتی و پوشش و آراستگی جوانان و دانشجویان، گام‌های موثر برداشت زیرا هنر یک زبان بین‌الملی است و کشورهای بیگانه از این ابزار بهتر استفاده می‌کنند.


وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری؛ انقلاب اسلامی به هنر نیازمند است و هنر یک شیوه بیان است. هنر، زیباترین قالب برای همه پیام های نوین و مایه گسترش و نفوذ این پیام‌ها تا همه جای خطه وسیع دل‌ها و جان‌های انسانی است.


وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در روند طرح پاتوق حال خوب ضمن دعوت از اساتید مجرب واحد فرشچیان در بخش هنری و مد و لباس خواستار برپایی گالری آثار هنری و برگزاری ورکشاپ ها و کارگاه های آموزشی در رشته‌های هنری متفاوت اعم از خوشنویسی، تذهیب، نقاشی برای بهتر شدن حال خوب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران شد.


در ادامه این نشست؛ محمد یارزاده، رئیس واحد هنرهای اسلامی-ایرانی استاد فرشچیان علاوه بر نظر مساعد، قول همکاری در طرح پاتوق حال خوب، طرح ها و پیشنهاداتی در زمینه فعالیت‌های هنری دانشجویان و پوشش و آراستگی اعم از طراحی لباس متحد برای دانشجویان و تأسیس موزه لباس اقوام ایرانی و عشایر را داد و ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، این واحد دانشگاهی را به قطب هنر ایران تبدیل کند.


گفتنی است در پایان؛ بهرامی با تقدیر از مسئولان برگزاری این کارگاه، حضور مادران و بانوان هنرمند این رویداد را بهترین فرصت برای همکاری مشترک و معرفی ظرفیت چهره های بانوان هنرمند در سطح استان دانست.


انتهای پیام/۴۱۶۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته