دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1394 - 13:15
در گفت‌وگو با آنا

سرپرست تیم ملی والیبال: لوزانو درخواست 9 بازی تدارکاتی کرده‌ است/ ابراز علاقه کره جنوبی برای بازی با ایران

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: لوزانو به دنبال برگزاری ۹ دیدار تدارکاتی با تیم های سطح یک اروپا است و هم اکنون در حال مذاکره با دو تیم فرانسه و لهستان است.
کد خبر : 65627

امیر خوش خبر در مورد شروع اردوهای تیم ملی والیبال به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «‌طبق برنامه ریزی های فدراسیون قرار است از نیمه اول اسفندماه اردوی تیم ملی والیبال به سرپرستی «سیچلو» در تهران برگزار می‌شود. در این اردو از بازیکنانی که به همراه تیمشان به مرحله پلی آف صعود نکردند استفاده می شود. اردوی تیم ملی والیبال تا اسفندماه ادامه پیدا می کند.»


سرپرست تیم ملی والیبال‌ خاطرنشان کرد: «اردوی اصلی ملی‌پوشان از 6 فرودین ماه سال آینده برگزار می‌شود و هر دو تیم «ب» و‌ «الف» در این اردوها حضور دارند. در حال حاضر هدف اصلی فدراسیون صعود تیم به المپیک است و در این راستا هم تلاش بسیار زیادی می‌کند.»


خوش‌خبر‌ همچنین به بازی‌های دوستانه تیم ملی اشاره کرد و گفت: «هم اکنون در حال مذاکره با تیم های فرانسه، لهستان ،بلژیک، فلاند و کره جنوبی هستیم تا با آنها بازی تدارکاتی و دوستانه برگزار کنیم اما هنوز به صورت کامل قطعی نشده‌ است. البته کشور کره برای برگزاری بازی دوستانه تمایل نشان داده و از آن جایی که این کشور به ژاپن نزدیک است و از بعد مسافت و زمانی و آب و هوا برای بازیکنان می تواند فرصت بسیار خوبی باشد به همین جهت به دنبال قطعی کردن این بازی هستیم.»


وی‌ ادامه داد: «خوشبختانه لوزانو سرمربی تیم ملی هم پیگیر کارها است و اعلام کرده که باید طبق استاندارها در این فرصت باقی مانده عمل کند به همین جهت درخواست 9 بازی تدارکاتی کرده‌ است. یکی از اولویت‌های این مربی این است که با تیم های سطح اول اروپا بازی تدارکاتی داشته باشد به همین دلیل در حال مذاکره با کشور فرانسه و لهستان برای برگزاری اردوی تدارکاتی و انجام بازی دوستانه با آنهاست.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته